با حضور نمایندگان دستگاه‌ها انجام شد؛

برگزاری دومین کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای دستگاه های اجرایی استان خوزستان

دومین کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای نمایندگان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان در خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ دومین کارگاه آموزشی یک روزه قوانین و مقررات با حضور نمایندگان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان شامل (اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره‌کل بهزیستی) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن اجتماعات خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

این کارگاه در ادامه سلسله کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات برای دستگاه‌های اجرایی و با هدف تسریع و تسهیل‌گری در انجام فرایندهای برقراری حقوق بازنشستگان و موظفین و ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر در جامعه هدف، آموزش قوانین و مقررات حوزه بازنشستگی کشوری و بروزرسانی اطلاعات رابطین دستگاه‌های اجرایی اجرایی شد.

گفتنی است پیش از این نخستین کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای نمایندگان دستگاه‌های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان خوزستان برگزار شده است.