به مناسبت بزرگداشت هفته معلم انجام شد؛

از معلم بازنشسته آذربایجان شرقی تجلیل شد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان شرقی به مناسبت نکوداشت هفته معلم، در مراسمی صمیمی از مقام معلم بازنشسته جناب آقای «حسن نجفی پور» به پاس خدمات ارزنده ای که طی سال های تدریس و دوران بازنشستگی داشتند تجلیل و قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، «طاهره احمدزاده» در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات چندین ساله آقای نجفی پور در حوزه تدریس و تالیف و همچنین به پاس قدردانی از زحمات معلم دوران راهنمایی یکی ازهمکاران مدیریت صندوق، نقش ایشان را بعد از گذشت سال ها بسیار مهم، اثربخش و به یاد ماندنی دانست و گفت: قدردانی از زحمات این قشر از خادمین بی منت وبی ادعا وظیفه همگان است.

وی افزود: اگر جامعه ای به فرهیختگان خود بها دهد، به طور قطع مسیر رشد و تعالی برای افراد جامعه فراهم خواهد شد.

از آقای نجفی پور در مدت دوران تدریس، مقاله ها و محتوای نوشتاری بسیاری به ویژه در مجله رشد (مجله علمی و آموزشی آموزش و پرورش) به چاپ رسیده است.

وی همچنین کتاب های  زیادی را در حوزه های ادبی و سیاسی ترجمه کرده است؛ گفتنی است که فعالیت ایشان منحصر به زمان اشتغال نبوده و در دوران بازنشستگی نیز به صورت منسجم تر ادامه یافته و نسخه های جدیدی از تالیف و ترجمه در دست انتشار دارد.

لازم به ذکراست، «حسن نجفی پور» در سال ۱۳۹۲ به درجه بازنشستگی نائل شد؛ وی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و دارنده الگوی برتر در تدریس زبان خارجی است که به دعوت مدارس غیرانتفاعی همچنان مشغول به تدریس است. وی همچنین لوح های تقدیر بسیاری از مقامات کشوری و استانی دریافت کرده و به عنوان معلم نمونه در سطح کشور برگزیده شده است.