نفرات برتر دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان کشوری معرفی شدند

دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان کشوری پس از رقابت های فشرده ۴۵۵ بازنشسته زن و مرد در پنج رشته ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و شنا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در شطرنج بانوان، طیبه بهرامی از کرمانشاه، شهین فنایی از گلستان و فاطمه عبداللهی از زنجان و در شطرنج مردان، اسفندیار براتی از تهران، علیرضا فریدونی جمالزاده از البرز و عباس پورشعرباف قوی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تنیس روی میز بانوان به ترتیب مفرح دلچه ای از گیلان، مهناز سیدان اسکویی از آذربایجان شرقی و شیرین خوشابی از تهران و در تنیس روی میز مردان، به ترتیب تقی دهقانی زاده زواره از اصفهان، علی دباغ از گلستان و احمد جعفری پور از آذربایجان غربی رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

رتبه های اول تا سوم دارت بانوان به ترتیب عبارتند از: رباب فکری از خراسان رضوی، انیس پورخالقی چترودی از قزوین و طیبه واثقی از مازندارن و رتبه های اول تا سوم دارت مردان به ترتیب عبارتند از: حجت باقری از قزوین، عباس نصر اصفهانی از تهران و محمدرضا مهدی پور شکاکمی از گیلان.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی بانوان، زرین دخت رضائیان از اصفهان، مهناز علی بابایی از چهار محال و بختیاری و کبری میناخانی از زنجان و در تیراندازی با تفنگ بادی مردان محمدناصر سلیمانی از خراسان جنوبی، حسین دهقانی از اصفهان و علی پروندی از قزوین به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در شنای کرال سینه زیر ۶۵ سال زنان حکیمه سادات حسینی ابرده از خراسان رضوی، سیمین دخت خشنودی از تهران و ناهید پیرمرادی آموزارفرد از قزوین و در شنای کرال سینه زیر ۶۵ سال مردان مظفر فولادین از مازندران، محمدرضا سالم از یزد و حسین مراد دبیریان از کرمانشاه رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رشته شنای قورباغه زیر ۶۵ سال زنان صغری محمدپور دهکردی از چهارمحال و بختیاری، رویا سلمانی از فارس و زیبا رحیمیان مشهد از خراسان رضوی و در شنای قورباغه زیر ۶۵ سال مردان مرتضی صارمی از تهران، مسعود جهانگرد از همدان و رضا فکری از خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در شنای کرال سینه بالای ۶۵ سال زنان فریده زرنگار از کرمانشاه، مهناز آذری از فارس و فریده بیجاری از اصفهان و در شنای کرال سینه بالای ۶۵ سال مردان محمدمهدی وکیل زاده از اصفهان، رحمن میرزاخانلری از قزوین و خلیل هاشم زاده از فارس به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در شنای قورباغه بالای ۶۵ سال زنان، نیره موسویان از خراسان رضوی، شمیل ایزدپناه از هرمزگان و زری صفارزاده از بوشهر و در رشته شنای قورباغه بالای ۶۵ سال مردان سیدعلی میرمعزی از قزوین، مختار مسعود عوض از گیلان و ابوالفضل سلیمی از زنجان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است مقام های اول تا سوم از ۱۹ استان کشور بودند و در مجموع ۳۱ استان کشور، استان اصفهان با ۳ طلا، یک نقره و یک برنز مقام اول تیمی را به دست آورد. خراسان رضوی با ۳ طلا و ۲ برنز مقام دوم را به دست آورد و قزوین با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به جایگاه سوم رسید.