آثار فرهنگی و هنری بازنشستگان تبلور عینی اقتصاد مقاومتی است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در نشست سالمندی منطقه آسیا و اقیانوسیه، ضمن بازدید از غرفه صندوق بازنشستگی کشوری و مشاهده آثار فرهنگی و هنری بازنشستگان فرهیخته بیان کرد: آثار فرهنگی و هنری بازنشستگان بسیار ارزشمند و تبلور عینی اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، انوشیروان محسنی بندپی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین نشست هایی در تحکیم بنیان خانواده اثربخش باشد و با ارج نهادن به آثار فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان، زمینه برای فعالیت آنها در دوران بازنشستگی مهیا شود.
گفتنی است نشست سالمندی منطقه آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۸ باحضور ۱۳۰ نماینده از ۲۸ کشور و ۳۰ نفر از مسئولان ارشد کشور با موضوع خانواده، اجتماع و دولت در جوامع رو به سالمندی و با رویکرد تأمل و بازاندیشی در حوزه سالمندی در جهان در روزهای اول و دوم آبان ماه سال جاری در هتل استقلال تهران برگزار شد.
صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در این نشست و برپایی غرفه آثار فرهنگی و هنری بازنشستگان کشوری، ضمن کمک به ترویج شیوه زندگی سالم و فعال در دوران بازنشستگی و سالمندی، بر نقش سالمندان و بازنشستگان در تمامی ابعاد کشور و دیگر جوامع و همچنین در عرصه بین المللی تأکید کرد و توجه حاضران را به تاثیر گسترده بازنشستگان بر رشد اجتماعی، اقتصادی و همچنین هزینه های دولت جلب کرد.