با حضور مدیر استان انجام شد؛

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی انجمن ورزشی بازنشستگان استان هرمزگان در سال ۱۴۰۳

اولین نشست انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۳ در محل ساختمان مدیریت با حضور رئیس و اعضای انجمن ورزشی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی استان هرمزگان، «محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان در این نشست گفت: با توجه به استقبال بازنشستگان ورزشکار در پنجمین دوره جشنواره ورزشی در سال ۱۴۰۲ شاهد درخشش کاروان ورزشی استان بودیم وعنوان پنجم کشوری را کسب کردیم.

وی افزود: در ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری قطعاً با برنامه ریزی و تلاش برای مشارکت حداکثری بازنشستگان استان، امیدوار به کسب عناوین قهرمانی کشور توسط ورزشکاران بازنشسته استان در این دوره خواهیم بود.

دوادی از راه اندازی ایستگاه سلامت خانه امید بازنشستگان در پارک گلها با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و افزود: ورزش عامل مهمی در حفظ سلامت تن و روان افراد جامعه است و بر مشارکت بیش از پیش بازنشستگان در این ایستگاه تاکید کرد.

در ادامه هر یک از اعضای انجمن ورزشی استان با ارائه پیشنهادات خود جهت هر چه بهتر برگزار کردن ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان نظرات خود را عنوان کردند.

گفتنی است در پنجمین دوره ورزشی بازنشستگان کشوری که به میزبانی مشهدمقدس در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد ورزشکاران بازنشسته استان با کسب مدل طلای دارت بانوان،در رشته پتانک آقایان مقام دوم نقره،درشته فوتبال دستی بانوان مقام سوم برنز و در رشته دو ومیدانی بانوان مقام سوم برنز کشوری را کسب کردند.