با حضور 50بازنشسته فعال صورت گرفت؛

سفر یک روزه بازنشستگان گچساران به روستای سرآب بیز در استان کهگیلویه و بویراحمد

سفر یک روزه بازنشستگان گچساران به مقصد روستای سرآب بیز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت بزرگداشت هفته معلم به همت اعضای هیات امنای خانه امید گچساران و با هماهنگی شرکت نفت گچساران ۵۰ نفر از بازنشستگان فعال در خانه امید گچساران به روستای سرآب بیز شهرستان باشت سفر کردند.

«محمدتقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیحات این سفر گفت: در این سفر یک روزه بازنشستگان از شهر گچساران به مقصد روستای سرآب بیز باشت اعزام شدند. بازنشستگان بعد از زیارت امامزاده سید محمد علیه السلام، از مناطق دیدنی روستا بازدید کردند.

جلیلی بهابادی ضمن تبریک هفته بزرگداشت معلم و با اشاره به اینکه سفر و گردشگری می تواند یکی از بهترین اقدامات در جهت بهبود شرایط جسمی و روحی بازنشستگان باشد افزود: سفر در دوران بازنشستگی باعث افزایش روحیه، کاهش خطر افسردگی و استرس و افزایش عزت و اعتماد به نفس می شود.

گفتنی است روستای سرآب بیز، روستایی از توابع بخش باشت شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است. این روستا که از توابع شهرستان باشت به حساب می آید با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر، از روستاهای بزرگ منطقه به حساب می آید ساکنین این روستا که همگی از سادات می باشند که گرد امامزاده سید محمد علیه السلام سکنی گزیده اند.