در راستای اجرای ماده 85 قانون خدمات کشوری؛

نشست هم اندیشی مدیر استان خراسان رضوی با مدیرکل آموزش و پرورش استان

به منظور رسیدگی و حل مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حوزه های مختلف از جمله اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری و پوشش بیمه تکمیلی توسط اداره کل آموزش و پرورش، نشست مشترک مدیرکل و معاونین ، رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در محل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی، در این جلسه هم اندیشی، «عفت بیگم حسینی » مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی ضمن تبریک هفته معلم به کلیه فرهنگیان ارجمند و اعضای حاضر در جلسه و تشکر از میزبانی کانون بازنشستگان استان در خصوص اقدامات صندوق در استان به خصوص در حوزه بازنشستگان فرهنگی گزارشی ارائه نمود.

حسینی در ادامه گفت : با توجه به اینکه بیش از ۶۵ درصد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان آموزش و پرورش تشکیل می دهند ؛ لذا ارئه خدمات به این عزیزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین در خصوص پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه خدمات بیمه تکمیلی هماهنگ و یکنواخت با شاغلین تأکید کرد.

در خصوص واریز کسور دستگاه های اجرایی نیز حسینی اذعان داشت با پیگیری های مجدانه مسئولین صندوق در ستاد ، کسور بازنشستگان تا پایان اسفند ماه تسویه و واریز و کسور فروردین ماه نیز انشالله به زودی پرداخت خواهد شد.

ابراهیم عقدایی رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان کشوری ، ضمن خیر مقدم گزارشی جامع از فعالیت های کانون بازنشستگان در حوزه های مختلفی رفاهی ، مالی ، سیاحتی ، آموزشی و …. که برای اعضای محترم کانون و خانواده های ایشان انجام می شود ارائه کرد.

شوشتری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ، ضمن تشکر از برگزاری این نشست به میزبانی کانون بازنشستگان استان خراسان رضوی ، در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان و اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری گفت: تصمیماتی از این دست ، نیازمند برنامه ریزی و تصمیم گیری مسئولین در وزارتخانه می باشد و بدواً می بایست دلایل عدم اجرای قانون موصوف شناسایی و سپس جهت رفع آن از وزارتخانه و سایر مراجع مرتبط پیگیری لازم به عمل آید.

علیرضا اعلمی ، رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان نیز به سایر مشکلات بازنشستگان از قبیل مطالبات بازنشستگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق ، قرارداد بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ ، تورهای مسافرتی بازنشستگان ، وام ضروری، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و … اشاره و خواستار پیگیری لازم در جهت محقق شدن خواسته های به حق بازنشستگان شد.