لزوم حمایت مردم از شیر پگاه و سایر محصولات ایرانی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از شرکت پگاه آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم و همه فعالان اقتصادی برای چرخاندن چرخ های اقتصاد کشور و حمایت از تولید ملی از شیر پگاه حمایت کنند.

جمشید تقی زاده در جمع مدیران و کارشناسان شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه تولیدی و صنعتی، ضمن تبریک به دکتر شریعتمداری، از تلاش های مجلس شورای اسلامی برای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور، قدردانی کرد.

وی همچنین حضور دکتر رحمانی در کنار جامعه صنعتی کشور را یک توفیق الهی برای ایشان در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: با حضور ایشان توسعه استان آذربایجان شرقی به سمت و سوی خوبی پیش خواهد رفت.

تقی زاده همچنین دکتر شریعتمداری را یکی از مدیران با سابقه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایشان سالهای متمادی، مسئولیتهای مختلفی را در ارکان کشور داشته و هرجا مشکلی در کشور وجود داشته، احساس بر این بوده که دکتر شریعتمداری می تواند آن را حل و فصل کند. پیش بینی بنده هم این است که در وضعیت کنونی وی بهترین گزینه برای مدیریت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت منشور ۱۹ گانه صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه اقتصادی ، از مدیران و همه دست اندرکاران این حوزه خواست نسبت به مطالعه و اولویت قراردادن مسائل مطرح شده در این منشور اهتمام لازم را به عمل آورند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تحریم های امریکا ابراز امیدواری کرد: با توجه به ایثارگری ها و مقاومت ملت بزرگوار ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ ناعادلانه و تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان، با تمهیدات مقام معظم رهبری و با همدلی و هم افزایی مردم این مشکلات را هم پشت سر خواهیم گذاشت .

وی گفت: شرکتهایی که زیان ده هستند باید از سیستم خارج شوند.

تقی زاده با اشاره به پتانسیل های بسیار خوب شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، از مدیریت و کارشناسان این شرکت خواست تا برنامه های خود را برای سود آوری هر چه بیشتر به عنوان پایلوت کشوری ارائه دهند.

وی در ادامه گفت : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطعاً بحث اتاق شیشه ای را برای شفاف سازی فعالیت شرکتها را مطالبه خواهد کرد و در این راستا همه باید به این امر تاکید داشته باشیم .

تقی زاده از خانواده بزرگ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین جمعیت عظیم خانواده بازنشستگان به عنوان یک ظرفیت بالقوه خواست، برای سود آوری و کمک به چرخه اشتغال و صنعت از شرکتهای وابسته به صندوق به خصوص شرکت شیرپاستوریزه پگاه حمایت کنند.

پیش از سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مهندس شایان مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی گزارش مفصلی از فعالیتهای مختلف این شرکت ارائه کرد.

در حاشیه این نشست نیز دکتر تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از خطوط تولید با کارگران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگو کرد و از تلاشهای شبانه روزی آنان تقدیر کرد.