با حضور نماینده مجلس برگزار شد؛

نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان و روسای کانون های بازنشستگی استان

نخستین جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی با روسای کانون های بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ با حضور «احمد مرادی» نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی استان هرمزگان، «محسن دوادی» با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: معیشت، سلامت و منزلت سه اضلاع مثلث دغدغه های بازنشستگان است و امیدواریم با اجرایی شدن برنامه هفتم و قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان معیشت بازنشستگان ترمیم و با کاهش تورم و ثبات اقتصادی شیرینی آن در کام بازنشستگان احساس شود.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت بازنشستگان یادآور شد: با توجه به نیاز جامعه بازنشستگان به خدمات بیمه ای باید در مسیر تحقق فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند «باید به گونه ای عمل نماییم که بیمار جز درد و رنج بیماری دغدغه ای نداشته باشد» قدم برداریم.

او ضرورت پیگیری ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری که از سال ۸۶ تصویب شده است اما با گذشت بیش از ۱۷ سال از زمان تصویب آن هنوز به طور کامل اجرایی نشده است را یاد آور شد و اعلام کرد: به طور قطع با پیگیری های نمایندگان محترم مجلس و همراهی دولت مردمی، این مهم نیز در حوزه سلامت بازنشستگان اجرایی خواهد شد.

دوادی افزود: با تحقق معیشت و سلامت بازنشستگان، کرامت بازنشستگان نیز تحقق خواهد یافت.

مدیر صندوق بازنشستگی استان با اعلام اینکه بازنشستگان گنجینه های جامعه هستند، بر ضرورت ارتقا منزلت و کرامت بازنشستگان در جامعه و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

«احمد مرادی» نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، ضمن قدردانی از دغدغه های مدیریت بازنشستگی استان در خصوص بازنشستگان گفت: از آنجایی که خود نیز بازنشسته هستم، از نزدیک مشکلات بازنشستگان را لمس می کنم.

وی افزود: دغدغه معشیعت و مشکلات بازنشستگان در مجلس مطرح و قابل پیگیری است؛ در مجلس ۲۹۰ نماینده مردم ایران حضور دارند که همه باید یک صدا برای حل مشکلات بازنشستگان و فرزندان آنها بکوشند و رفع مشکلات این عزیزان از اولویت‌های مجلس است.

در پایان این نشست، روسای کانون های بازنشستگان استان بر اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری ، بیمه تکمیلی کارآمد و پرداخت معوقات احکام اصلاحی بازنشستگان و حل مشکلات بازنشستگان تاکید کردند.