همکاری نزدیک مجلس با وزارت رفاه برای کمک به محرومان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:برای رفع مشکلات تمام توان خود را برای همکاری با وزارت رفاه در جهت رفع مشکل محرومان به کار می بندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خدادادی در مراسم تودیع و معارفه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان نظام و نمایندگان مجلس برگزار شد، افزود: وزارت تعاون از ابتدا بنا به دلایلی خوب شکل نگرفت در حالی که می تواند اگر جایگاه خود را پیدا کند در بخش های دیگر به دولت کمک کند.

وی با بیان اینکه این بخش خود حمایت کننده اشتغال و رفاه نیز هست، گفت: اگر برای اشتغال قدمی برداشته شود، رفاه مردم تامین می شود.

وی گفت: ربیعی وزیری بود که مسئولیت اشتغال را پذیرفت که این خود جسارت و قدم بزرگی بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه برنامه های خوبی که شریتمداری به مجلس ارائه کرد باعث رای نمایندگان مجلس شد، گفت: برنامه های وی نشان می دهد که اقدامات موثری در بخش رفاه، کار و اشتغال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اگر به رفاه توجه نکنیم در آینده باید خسارت و هزینه های زیادی را پرداخت کنیم چرا که امروز یکی از نیازهای اصلی مردم رفاه است.

خدادادی از همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس با این وزارتخانه خبر داد و گفت: هرچه در توان داریم برای کمک به وزارت رفاه انجام می دهیم تا بتوانیم از این بحرانی که در کشور ایجاد شده عبور کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه اگر دولت تضعیف شود مجلس تضعیف خواهد شد گفت: نباید مسئولیت ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و همه ما باید در کنار هم باشیم که اگر دولت موفق شود مجلس موفق خواهد بود. همانگونه که دیدیم وقتی بحران بر کشور حاکم شد همه را با یک تیر زدند.

به گفته وی: مجلس و کمیسیون اجتماعی آمادگی خود را برای برداشتن هر قدمی در جهت رفاه محرومان اعلام می کند.