افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۹۸

رئیس جمهوری در سفر به استان سمنان و در جمع مردم شهرستان شاهرود گفت: به حقوق حقوق بگیران و بازنشستگان در سال ۹۸ ، ۲۰ درصد اضافه خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از ایسنا، رییس جمهوری با اعلام این خبر و با اشاره به برخی جزئیات بودجه سال ۹۸، خاطر نشان کرد: در این بودجه ۴۳۳ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمومی پیش‌بینی شده است که ان‌شاء‌الله با همت و ایثار مردم و وحدت دولت و ملت و همچنین تلاش نمایندگان این بودجه مصوب خواهد شد و برخلاف میل آمریکا در سال آینده اجرا خواهد شد.

دکتر حسن روحانی ادامه‌ داد: در بودجه سال آینده کالاهای اساسی مردم را با قیمتی مناسب تنظیم خواهیم کرد. همچنین به حقوق بگیران ثابت که در فشار قرار دارند در بودجه سال آینده در حد توان و امکان دولت کمک خواهد شد. براین اساس، به حقوق حقوق بگیران و بازنشستگان در سال ۹۸ ، ۲۰ درصد اضافه می شود.

روحانی با تاکید بر این که در بودجه سال ۹۸ برای اشتغال، حرکت و تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات در سراسر کشور تلاش های بسیاری خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: در سال آینده شاهد تحولی بسیار خوب در زمینه مسکن خواهیم بود، به گونه‌ای که نگرانی های مردم برای مسکن دار شدن خانه اولی ها و ساختمان های فرسوده بر طرف شود.

وی همچنین گفت: دولت با فقر مطلق مبارزه خواهد کرد و به تمام وعده هایی که رییس جمهوری در انتخابات سال ۹۶ به ملت بزرگ ایران داد، عمل خواهد شد.