شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری موفق به دریافت لوح بلورین D4 شد

در آیین معرفی برندگان دومین جایزه مدل ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستکی کشوری، موفق به دریافت لوح بلورین D4 شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، این جایزه معتبر ملی، در جریان برگزاری سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران توسط دکتر جمشید انصاری، رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به مصطفی سوری، مدیر امور اداری، مالی، پشتیبانی و آی‌تی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به نمایندگی از این شرکت اهدا شد.

مدل ۳۴۰۰۰ نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی‌های سازمان است. از آنجا که نمی‌توان همه فرآیندهای منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر کرد، از این‌رو مدل ۳۴۰۰۰ به صورت تدریجی و مرحله‌ای طراحی شده است. هر مرحله تکاملی یک تغییر منحصر به فرد را در فرهنگ سازمانی می‌طلبد تا بتوان زمینه مناسب را برای جذب، حفظ و توسعه منابع انسانی فراهم کرد.

یکی از ویژگی‌های مدل ۳۴۰۰۰ آن است که به‌عنوان یک سیستم یکپارچه در راستای اهداف و استراتژی‌ها و نیازهای سازمانی، بلوغ ایجاد می‌کند. مدل زیربنایی مدل ۳۴۰۰۰ در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار در شرکت‌های بزرگ و بویژه شرکت‌های دانش‌محور به کار گرفته شد و تاکنون در شرکت‌های بسیاری اجرا شده است.