در راستای تعامل و هم افزایی صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه با مدیرکل و تعدادی از معاونین اداره کل بهزیستی استان در دفتر مدیریت صندوق برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کرمانشاه ، نشست هم‌اندیشی مدیر و کارشناس مسئول صندوق بازنشستگی کشوری با مدیرکل و برخی از معاونین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در دفتر مدیریت صندوق بازنشستگی برگزار شد.

در این نشست «کاظم نجفی نیا» مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه گفت: صندوق بازنشستگی کرمانشاه دارای بیش از ۴۵ هزار بازنشسته و موظف در سطح استان است.

وی در ادامه افزود: این مدیریت با وجود تعداد اندک پرسنل، حداکثر تلاش خود را جهت ارائه خدمات مطلوب و عزیزان بازنشسته را بکار خواهد گرفت.

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل بهزیستی همکاری های لازم را با این مدیریت جهت تسریع در روند صدور احکام بازنشستگی و عدم تاخیر در پرداخت حقوق عزیزان بازنشسته داشته باشند.

شهبازی مدیرکل بهزیستی استان نیز گفت: پیش بینی می کنیم که در سال جاری نزدیک به ۱۰۰ بازنشسته داشته باشیم که برای این حجم از پرونده های بازنشستگی می بایست تعامل خوبی میان این اداره کل و مدیریت صندوق ایجاد گردد تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم بیشترین بازدهی و عملکرد را داشته باشیم.