به منظور هماهنگی بیشتر انجام شد:

جلسه هم‌اندیشی مدیرصندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با سرپرست منطقه شرق بیمه ملت

جلسه هم‌اندیشی مدیرصندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با سرپرست منطقه شرق شرکت بیمه ملت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، به توجه به تغییر شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری به شرکت بیمه ملت و در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارائه خدمت به بازنشستگان و‌موظفین، جلسه ای بین مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با سرپرست بیمه ملت در شمال شرق کشور (استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی) با حضور کارشناسان مدیریت استان در روز شنبه پنجم خردادماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان مدیریت استان برگزار شد.

«عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با توجه به انعقاد قرارداد بیمه تکمیل درمان بازنشستگان کشوری با شرکت بیمه ملت و نور امیدی که برای بازنشستگان در این خصوص ایجاد شده است، امیدواریم با تعامل و‌ هم افزایی دو طرف در مسیر خدمت بهتر و بیشتر به بازنشستگان بتوان گام برداشت.

حسینی افزود: همچنین با توجه به مراجعه، تماس ها و سؤالات متعدد بازنشستگان در خصوص چگونگی استفاده از مزایای بیمه تکمیلی، ابهاماتی در خصوص چگونگی ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق از قبیل مراکز درمانی طرف قرارداد، شعب و‌ نمایندگی های بیمه ملت ، نحوه چگونگی پذیرش اسناد و … مطرح است.

نوذری سرپرست بیمه ملت در منطقه شمال شرق کشور نیز اعلام‌ کرد: با تلاش همکاران بیمه ملت از روز سه شنبه اول خرداد ماه سال جاری، کار پذیرش اسناد هزینه پزشکی براساس قرارداد منعقده شروع شده است و بازنشستگان با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در بلوار فردوسی مشهد مدارک و اسناد ذی ربط را جهت دریافت هزینه تحویل این شرکت می کنند.

وی افزود: در خصوص عقد قرارداد با بیمارستان ها ، مراکز کلینیک و پاراکلینیکی و سایر مراکز درمانی اقدامات خوبی صورت پذیرفته به طوری که در حال حاضر کلیه مراکز درمانی که طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ بودند، طرف قرارداد بیمه ملت هم هستند.

وی تاکید کرد: تا آخر خرداد ماه به یاری خدا هفت مرکز از نمایندگی های شرکت بیمه ملت در مشهد فعال و آماده ارائه خدمات به بازنشستگان خواهند بود. در کلیه شهرستان های استان نیز شرکت بیمه ملت دارای نمایندگی جهت پذیرش اسناد و ارائه خدمات مرتبط می باشد.

در خاتمه حسینی اظهار امیدواری کرد که با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته بالاخص ایفای تعهدات به موقع ، بازنشستگان محترم در اسرع وقت به خدمات مورد نیاز خود در حوزه بیمه تکمیلی درمان دسترسی یابند.