«بازنشستگان کشوری» به بله پیوست

کانال رسمی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری با نام «بازنشستگان کشوری» در پیام رسان «بله» راه اندازی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان و موظفین عزیز صندوق بازنشستگی کشوری و سایر علاقه مندان از این پس می توانند، اخبار و اطلاعات این صندوق را در کانال «بازنشستگان کشوری» در پیام رسان «بله» به نشانی https://ble.im/cspfnews97 دنبال کنند.

پیام رسان بله تحت نظارت بانک مرکزی است که علاوه بر فضای گفت و گو و تعامل، امکان تراکنش های مالی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

بازنشستگان کشوری و سایر مخاطبان می توانند با نصب پیام رسان «بله» در گوشی همراه یا تبلت، یا از طریق نسخه وب به کانال «بازنشستگان کشوری» دسترسی داشته و از آخرین اخبار و اطلاعات صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع یابند.

در حال حاضر کانال «بازنشستگان کشوری» در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/cspf.news با ۵۷۰۷ نفر کاربر، پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/cspfnews با ۱۶۷۶ نفر کاربر و بله به نشانی https://ble.im/cspfnews97 با ۵۱۱ نفر کاربر آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده صندوق بازنشستگی کشوری را در فضای مجازی و در قالب پیام رسان های ملی به مخاطبان فرهیخته خود ارائه می کند.

شما می توانید برای نصب پیام رسان بله از نشانی https://bale.ai/#download و برای استفاده از نسخه وب نیز از نشانی https://web.bale.ai استفاده کنید.