پاسخگویی صریح و شفاف به بازنشستگان اولویت صندوق بازنشستگی است

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از میز خدمت این صندوق گفت: پاسخگویی صریح، شفاف و کارشناسی شده یکی از اولویت های مهم صندوق بازنشستگی و تمامی مدیریت های استانی آن است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا افشار با حضور در اداره کل استان تهران و در جریان بازدید از میز خدمت اظهار داشت: همه ما به عنوان مدیر و کارشناس در کنار هم هستیم تا پاسخگوی مطالبات و نیازهای بازنشستگان فرهیخته تحت پوشش باشیم.

وی گفت: قطعا شفافیت یکی از پایه ای ترین اصولی است که هم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر آن تاکید جدی دارند و در این مدت نیز برنامه های مختلفی در این زمینه اجرا شده که یکی از آن ها میز خدمت است.

افشار در گفتگوی مستقیم با بازنشستگان حاضر در این مرکز نیز ابراز داشت: صندوق بازنشستگی کشوری به ویژه مدیرعامل صندوق در زمینه همسان سازی حقوق و افزایش اعتبارات این بخش، تلاش های بسیاری انجام داده اند و رایزنی ها و نشست های متعددی در تهران و سایر استان ها با نمایندگان مردم در مجلس در حال انجام است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین یادآور شد: در حال حاضر، با دستور مدیریت صندوق، مدیران استانی موظف شده اند تا بحث همسان سازی حقوق و سایر مشکلات بازنشستگان کشوری را به صورت مستقیم و طی نشست هایی با نمایندگان آن استان ها در مجلس شورای اسلامی در میان بگذارند که امیدواریم آثار مثبتی در تصویب بودجه سال ۹۸ داشته باشد.