اعضای هیات امنای خانه امید یاسوج معرفی شدند

با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویر احمد اعضای هیات امنای خانه امید یاسوج معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه وبویر احمد و مدیر خانه امید یاسوج که در خانه امید یاسوج برگزار شد ،اعضای هیات امنای خانه امید یاسوج معرفی شدند.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا حادثه جانگداز شهادت رئیس‌جمهور مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را سند ماندگار و الهام‌آفرینی دانست که در همیشه تاریخ برای رهجویان عدل و حقیقت، ماندگار خواهد ماند.
جلیلی بهابادی در ادامه هدف از ساخت و تجهیز خانه‌های امید را تلاش برای ارتقای نشاط و امید در زندگی بازنشستگان، ایجاد تعامل،تفاهم و همبستگی میان بازنشستگان دستگاه های مختلف ، ارتباط مستمر با بازنشستگان و جلب مشارکت فعالانه آنان به منظور حضور در برنامه های مختلف، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی برای آشنایی با مسائل دوران بازنشستگی و جلب مشارکت آنها، برگزای دوره های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای بازنشستگان، برقراری ارتباط و دیدار بازنشستگان با یکدیگر به منظور تبادل تجربه ها در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی دانست.
وی با اشاره به اینکه خانه ی امید یاسوج بعد از دوران کرونا شاهد تغییراتی از جمله بازسازی و فضاسازی مناسب ، مجهز شدن به سالن اجتماعات،تجهیز وسایل پزشکی ، تجهیز وسایل ورزشی( اعم از تنیس روی میز ، فوتبال دستی ، شطرنج ،دارت) ،ساخت زمین پتانک ،تجهیز سالن برای ورزش یوگا بوده است. انتظار می رود که بازنشستگان استقبال بیشتری از این فضا داشته باشند.
جلیلی بهابادی در ادامه هدف از معرفی هیات امنای خانه های امید را برقراری ارتباط هدفمند، انگیزشی و کارآمد با جامعه بازنشستگان به منظور شناخت مهارت ها، توانمندی ها و تجارب آنها به عنوان سرمایه های انسانی ارزشمند و بهره مندی هوشمندانه از این عزیزان و برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اردوهای تفریحی برای بازنشستگان دانست.
در ادامه اعضای هیات امنای خانه امید یاسوج نظرات خود را در خصوص برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی بازنشستگان بیان کردند و مقرر شد در ماه دو جلسه هیات امنا داشته باشند.
در پایان احکام اعضای هیات امنای خانه امید یاسوج که توسط « جعفر امیر آبادی زاده» معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده بود به اعضا اعطا شد.
گفتنی است که اعضای جدید هیات امنای خانه امید یاسوج شامل آقایان «محمد رحیم دهراب پور » ، «رحمت اله عباس نژاد» ،« حسین چابک» و خانمها «شیرین گل بارونی» و «ناهید جلیل پور» به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان می باشند.