آمادگی صندوق بازنشستگی برای استفاده از خدمات مشاوره ای بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آمادگی این صندوق برای استفاده از خدمات مشاوره ای بازنشستگان فرهیخته و تخصص های متنوع و بی نظیر این عزیزان در طرح ها و برنامه های در دست اجرا خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده به مناسبت سال نو میلادی در دیدار با سیمون آیوازیان استاد تمام دانشگاه تهران و از بازنشستگان فرهیخته جامعه ارامنه تحت پوشش این صندوق با اشاره به این مطلب از بازنشستگان متخصص خواست برنامه های پیشنهادی خود را در زمینه مسایل مختلف بازنشستگان به صندوق ارایه دهند.

تقی زاده با اهدای سلام ویژه وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی به هموطنان مسیحی به ویژه بازنشستگان مسیحی و ارامنه مشترک این صندوق، با اشاره به تلاش های انجام شده برای ایجاد دهکده های سلامت در کشور در آینده نزدیک گفت: برای احداث این دهکده ها صندوق بازنشستگی کشوری در نظر دارد از دانش فرهیختگان بازنشسته متخصص در حوزه های مختلف استفاده کند.

تقی زاده افزود: برای ایجاد این دهکده ها صندوق بازنشستگی کشوری با تشکیل کمیته های تخصصی در تمام مراحل اجرایی آن ازبازنشستگان استفاده خواهد کرد.

وی تلاش ها و فداکاری های جامعۀ ارامنه ایران در سال های دوران دفاع مقدس را نماد افتخار آمیز همبستگی و اتحاد اقلیت های دینی در دفاع از کیان کشورمان دانست و گفت: ایثار و جان فشانی های جوانان ارمنی نشان داد در کنار براداران مسلمان خود، با غیرت و جوانمردی در راه دفاع از خاک کشور در مقابل بیگانگان، ایستادگی کرده و شهدای زیادی را در جنگ تحمیلی تقدیم کشور کردند.

استاد تمام دانشگاه تهران نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر آمادگی اساتید دانشگاه برای کمک به ارتقا ومنزلت بازنشستگان کشوری تاکید کرد.