با هدف تعامل و همکاری دو جانبه صورت گرفت؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با مدیرکل بیمه سلامت استان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با هدف تعامل و هم افزایی با مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ روز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ آرش رشادتمند مدیر صندوق استان با حضور در اداره‌کل بیمه سلامت استان خوزستان با دکتر رضایی مدیرکل و دکتر امام‌زاده معاون آن اداره‌کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ابتدا رشادتمند مدیر صندوق استان به تشریح مشکلات بازنشستگان گرامی در حوزه درمان در دو بخش دولتی و خصوصی، نحوه ارائه خدمات، عدم اطلاع ذینفعان از حقوق خود در حوزه درمانی، بیماران خاص و… پرداخت.

سپس دکتر رضایی مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن استقبال از حضور مهندس رشادتمند بر همکاری دو طرف برای ارائه خدمات بهتر به ذینفعان تاکید و به بیان و تشریح جزئیات مختلف در خصوص مراکز درمانی دولتی و خصوصی و نحوه ارائه خدمت به بیماران و طرح‌های مختلف در حوزه جبران هزینه‌های بیماران پرداخت.

در ادامه دو طرف تفاهم نمودند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله مدیریت صندوق استان و اداره‌کل بیمه سلامت، خانه‌های امید شهرستان‌ها و ادارات بیمه سلامت در هر شهرستان و تشکل‌های مردم نهاد و همچنین همکاری کارشناسی، فرهنگی و روابط عمومی دو دستگاه، در خصوص تبیین و اطلاع رسانی همه جانبه به بازنشستگان گرامی اقدام نمایند.

در پایان دو طرف بر تعاملات مستمر دو جانبه و انجام اقدامات تفاهم شده تاکید نمودند.