با حضور مدیر بیمه ملت انجام شد؛

برگزاری دومین جلسه هم اندیشی مدیرصندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با روسای کانون های بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

دومین جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی با روسای کانون های بازنشستگی دستگاههای اجرایی و با حضور سرپرست منطقه ای بیمه ملت در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارائه خدمت به بازنشستگان و‌موظفین در محل سالن جلسات خانه امید مشهد تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، «عفت بیگم حسینی» گفت: در دومین جلسه سال جاری با روسای کانون های بازنشستگان که باحضور سرپرست بیمه ملت برگزار شد ، توضیحات کاملی درباره  قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان داده شد.

حسینی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بیمه تکمیلی درمان و سوالات متعددی که توسط بازنشستگان در روزهای گذشته مطرح شده بود، تشکیل چنین جلسه ای ضروری به نظر می رسید.

وی گفت: در این جلسه توجیهی ، سرپرست بیمه ملت به کلیه سوالات مطرح شده توسط رؤسای کانون های بازنشستگی پاسخ داد؛ ضمن اینکه انتظارات بازنشستگان نیز از بیمه ملت در این جلسه بیان و‌ مورد بحث و‌ گفتگو قرار گرفت.

در پایان این جلسه، مدیر استان خراسان رضوی و روسای کانون ها برای بزرگداشت مقام شامخ رئیس جمهور شهید و هیات همراه برسرمزار شهدای گمنام حاضر شده و با تقدیم گل به ایشان ادای احترام کردند.