روزی شاد و به یاد ماندنی برای بازنشستگان

۳۱۵ نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش شهر تهران در یک روز شاد، پرتحرک و به یاد ماندنی در کنار فرزندان و نوه هایشان از برنامۀ شگفت انگیز سالن دلفیناریوم برج میلاد دیدن کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی، مسئول تربیت بدنی و علوم ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن قدردانی از چنین همایش هایی به اهمیت و تأثیر این گونه برنامه ها در سلامت روحی و جسمی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: اراده و عزم جدی صندوق بازنشستگی کشوری در ارتقا و اشاعۀ بسته های تشویقی و حمایتی از کلیه بازنشستگان در اقصی نقاط کشور، هنگام برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی استانی و کشوری جای بسی خرسندی دارد و باید آنرا به فال نیک گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های ورزشی استانی و کشوری برای بازنشستگان الگویی موفق و نمونه ای تأثیرگذار بر روند زندگی سلامت محور آنها و یکی از شاخص های توسعه در سطح جهان است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های تفریحی- ورزشی، به ویژه در کنار خانواده ها، یکی از مهم ترین و موثرترین راه ها برای کاستن از عوارض سالمندی و تقویت روحیه شادی و نشاط در میان بازنشستگان است.