دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی افتخاری دیگر برای صندوق بازنشستگی کشوری

جایزه ملی تعالی منابع انسانی به پاس تلاش برای استقرار مدل ملی تعالی منابع انسانی و رعایت استاندارهای مورد نیاز توسعه منابع انسانی به صندوق بازنشستگی کشوری اهدا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، درجریان دهمین دوره جایزه ملی تعالی منابع انسانی کشورکه همزمان با چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های صدا و سیما در تهران با حضور مقامات کشوری برگزارشد، از شرکت ها و سازمان هایی که امتیازات لازم را کسب کرده بودند، با اعطای نشان، تقدیرنامه و گواهینامه، تقدیر به عمل آمد.

جمشید تقی زاده مدیر عامل و امین پورذاکری معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در این رویداد ملی در رقابتی سازنده با سایر سازمان ها و شرکت های بزرگ ، برای اولین بار موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره تاپ تعالی منابع انسانی شدند، تا افتخاری دیگر در صندوق بازنشستگی کشوری رقم زده شود.

پورذاکری معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان متولی اصلی سرمایه انسانی در صندوق، شرکت در این رویداد ملی را اولین تجربه این سازمان درحوزه منابع انسانی عنوان کرد و گفت: هدف از شرکت در این رقابت خودارزیابی یا سنجش توانایی ها، شایستگی ها، کمی ها، کاستی ها و نقاط قابل بهبود منابع انسانی صندوق بود.

وی خاطر نشان کرد: تعالی سازمانی جز با توجه به سرمایه انسانی و مدیریت این سرمایه عظیم میسر نخواهد شد.

پورذاکری بر لزوم برنامه ریزی اصولی و به کارگیری استراتژی های مناسب در راستای ماموریت های صندوق در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر بازنشستگان فرهیخته صندوق بازنشستگی و پیگیری، پیاده سازی و اجرای نقاط قابل بهبود برآمده از مدل تعالی منابع انسانی در سال آینده تاکید کرد.

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری این موفقیت را که در نتیجه یک تلاش همکارانه و مسئولانه بوده است، به اعضا هیات مدیره و مدیر عامل محترم صندوق، تمامی عوامل اجرایی و اعضا محترم کمیته جایزه تعالی منابع انسانی تبریک گفت و افزود: من از همدلی و همراهی مدیران محترم ستادی و استانی و همکاران ارجمندی که در پیشبرد این پروژه بزرگ همکاری داشته اند تشکر و قدردانی می کنم.