با هدف بررسی مسائل بیمه درمانی انجام شد؛

نشست هم اندیشی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان استان بوشهر برگزار شد

نشست هم اندیشی بیمه تکمیلی درمان با موضوع مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات، نمایندگی های شعب در سراسر استان و تشریح تعهدات بیمه ملت جهت بازنشستگان کشوری استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان بوشهر نشست هم اندیشی بیمه تکمیلی درمان با حضور روسای کانونهای بازنشستگان دستگاههای اجرایی و مدیر بیمه ملت سرپرستی استان بوشهر در دفتر مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست «داریوش کشتکار» مدیر صندوق استان ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان گفت: رئیس جمهور شهید اخیرا در دیدار با مدیرعامل صندوق توجه جدی به مسائل رفاهی بازنشستگان و همچنین اولویت در تامین اعتبار پرداخت حقوق بازنشستگان نسبت به شاغلین تاکید داشتند و مردم نیز با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر ایشان وشهدای خدمت نشان دادند بخوبی قدردان خادمان صدیق خود هستند .

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های صندوق، تغییر در نحوه قرارداد ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان بوده که علیرغم اینکه طبق ماده۸۵ قانون خدمات کشوری این موضوع جزو تکالیف دستگاههای اجرایی می باشد لیکن صندوق بازنشستگی کشوری برای جلوگیری از وقفه در خدمت به بازنشستگان در موضوع درمان ،سال جدید نیز به این امر اهتمام داشته و امید است در ادامه با اقداماتی که انجام خواهد شد رضایت بازنشستگان را شاهد باشیم .

در ادامه آقای امید کرار مدیر بیمه ملت به معرفی شرکت بیمه ملت و تشریح خدمات و تعهدات بیمه تکمیلی درمان پرداخت و اعلام داشت : بامذاکراتی که با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان داشته است بزودی کلیه مراکز درمانی دولتی به بازنشستگان ارائه خدمات خواهند داشت و در تلاش است با مراکز درمانی بخش خصوصی نیز قرارداد منعقد نماید .

وی افزود : در کلیه مراکز شهرستانها با راه اندازی نمایندگی های بیمه به نحو احسن به بازنشستگان خدمات ارائه خواهد شد .

در پایان کلیه روسای کانونها به بیان نظرات و پیشنهادات و طرح سئوالات در خصوص بیمه تکمیلی درمان پرداخته که از سوی مدیر بیمه ملت پاسخ لازم ارائه گردید .