برای هم اندیشی و هماهنگی بیشتر انجام شد؛

جلسه مشترک مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی با روسای کانون‌های بازنشستگی و سرپرست بیمه ملت استان

«مهدی صدراحمدی » مدیر صندوق در استان روز سه‌شنبه٨ خرداد ۱۴۰۳ با مدیر بیمه ملت وکانونهای بازنشستگی استان نشست مشترکی برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی، صدراحمدی در این نشست ضمن ابراز تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه بیان کرد: ایجاد رضایت بازنشستگان از اهداف ما است و با همکاری وهم اندیشی با روسای کانونهای بازنشستگی استان سعی خواهیم کرد که مشکلات را کاهش دهیم.

وی افزود: در یک دهه گذشته برای اولین بار قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان بصورت سرانه ای منعقد شده است و این امر باعث خواهد شد که در سال‌جاری هزینه های بیمه درمانی بازنشستگان در اسرع وقت پرداخت شود.

صدر احمدی با اعلام اینکه در استان آذربایجان غربی بیش از ۵۸ هزار نفر مشترک صندوق هستند و حقوق بازنشستگی دریافت می کنند گفت: تعداد مشمولین بیمه تکمیلی در استان بیش از ۷۸هزار نفر است.

او همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه بازنشستگان بخش زیادی از عمر خود را با کار و کوشش در راه خدمت به جامعه گذرانده اند، ارائه خدمت به این عزیزان با رعایت کرامت و عزت بازنشستگان، تسریع در پرداخت هزینه ها از خواسته های این عزیزان است که امیدوارم بیمه ملت در این امر کوشا باشد.

در ادامه روسای کانون های بازنشستگی استان نظرات و پیشنهادهای خود را جهت اجرای بهتر قراداد اعلام کردند.

در این جلسه ملک کانی مدیر بیمه ملت استان نیز گفت: خدمت به بازنشستگان مایه مباهات و افتخار بیمه ملت است. توانگری بیمه ملت در سطح بسیار خوبی است و با تلاش و کوشش در جهت ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان، تمام سعی و کوشش خود را انجام خواهیم داد.

وی همچنین اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت مطلوب به عزیزان بازنشسته در دست اقدام است و با تمامی مراکز درمانی استان عقد قرارداد انجام شده وبه تدریج با اکثرمراکز آزمایشگاهی و رادیوگرافی…. نیز قرارداد منعقد خواهد شد.

به گفته وی، ارائه خدمات بصورت الکترونیکی وغیر حضوری نیز از اهداف بیمه ملت است.

ملکانی اضافه کرد: درسطح استان ۳۰ شعبه بیمه ملت به بازنشستگان ارائه خدمات می کنند که تا پایان هفته تعداد شعب خدمات دهنده افزایش پیدا خواهد کرد.