مردم را از دسترسی به اخبار صحیح محروم نکنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خبرگزاری ایرنا گفت: در انتشار اخبار و اطلاعات باید مردم را محرم دانسته و آنان را از دسترسی به اخبار صحیح محروم نکنیم؛ زیرا فقط با استفاده از این شیوه می توانیم اعتماد سرمایه های اجتماعی را بازگردانیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و دیدار با سید ضیا هاشمی مدیرعامل این خبرگزاری با تاکید بر اینکه با ورود جوانان باانگیزه، تحصیلکرده و توانمند به عرصه مدیریت می توانیم کشور را نجات دهیم، اظهار داشت: نجات کشور با ورود جوانان توانمند به عرصه مدیریت میسر است. سال ها بی اعتمادی به جوانان باعث شده تا برخی افراد توانمند از چرخه مدیریت خارج شوند.

وی ادامه داد: برای انتخاب جوانان در پست های مدیریتی نیازی نیست که همه سلسله مراتب رعایت شود؛ زیرا امکان بروز خطا میان همه افراد در سنین مختلف وجود دارد اما نباید با این بهانه جوانان را از چرخه مدیریت خارج کنیم.

شریعتمداری افزود: یکی از نکات دارای اهمیت این است که بدانیم در ۴۰ سال گذشته چند بار فرصت انجام جراحی های بزرگ در عرصه های مختلف را داشته ایم تا بتوانیم براساس خواست عمومی عمل کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: روحیه شفافیت و تشریک مساعی را باید با آموزش از سنین کودکی میان مردم جامعه نهادینه کرد.