مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان:

نخستین جلسه هیأت امنای خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد

اولین جلسه هیأت امنای خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز در روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ با حضور آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان و رئیس هیأت امنا و کلیه اعضا در خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ در این جلسه «آرش رشادتمند» اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در مسیر انجام وظایف محوله و به منظور نظارت بر حسن اجرای فرایندها و برنامه‌ها و مدیریت کارآمد و در جهت بهره‌برداری مطلوب و شایسته از خانه های امید سراسر کشور و هم سو با اهداف و سیاست‌های کلان اقدام به تشکیل “هیأت امنای خانه های امید” نموده است.

وی در ادامه به فلسفه وجودی و ساخت خانه‌های امید پرداخت و ضمن تشریح و بیان جزئیات و مسائل مختلف خانه امید اهواز افزود: هدف این مرکز ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان و افزایش مشارکت بازنشستگان در امور اجتماعی است.

او همچنین بر فعال‌سازی و استفاده هرچه بیشتر از امکانات فرهنگی و ورزشی و… خانه‌های امید توسط بازنشستگان و خانواده ایشان تاکید کرد.

در ادامه جلسه و پس از معرفی اعضا هیأت امنا، هریک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با رویکرد همه جانبه در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی ارائه کردند.همچنین در این نشست، بر استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خیّرین در پیشبرد اهداف خانه امید اهواز تاکید شد.

سپس پس از بحث و تبادل نظر و تقسیم کار صورت گرفته مقرر شد مصوبات جلسه به مراجع ذیربط منعکس و تا حصول نتیجه پیگیری لازم به عمل آید.

همچنین در این جلسه کمیته‌های مختلف اقتصادی، حقوقی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری تشکیل و مقرر شد پیشنهادات روسای هریک از کمیته‌ها در جلسه آتی بررسی شود.

در پایان این جلسه ابلاغ هر یک از اعضای هیأت امنا توسط آرش رشادتمند رئیس هیأت امنای خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز به ایشان تقدیم شدو سپس اعضای هیأت امنا از بخش‌های مختلف خانه امید بازدید به عمل آوردند.