با حضور مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان؛

اولین کارگروه آموزشی قوانین و مقررات برقراری حقوق بازنشستگی در آذربایجان شرقی برگزار شد

اولین کارگروه آموزشی قوانین و مقررات برقراری حقوق بازنشستگی برای مناطق اداره کل آموزش‌و پرورش استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی؛ اولین کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برقراری حقوق بازنشستگی با حضور روسا و معاونین ستادی و کارشناسان اداری نواحی ‌پنجگانه تبریز ، مناطق اداره کل آموزش‌و پرورش استان در روز پنجشنبه ۱۰خردادماه به مدت ۶ ساعت در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با هدف بروزرسانی و ارتقاء سطح داتش تخصصی و رفع موانع و مشکلات در برقراری حقوق بازنشستگی سال گذشته بویژه شاغلین در بخش آموزش استثایی در جهت تسریع و تسهیل فرایند برقراری و صدور به موقع احکام بازنشستگان سال جاری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«طاهره احمدزاده» مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از تعامل و هماهنگی اداره بازنشستگی آموزش و پرورش استان، بروزرسانی اطلاعات و انجام کار تیمی را در صدور به موقع احکام اجتناب ناپذیر دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری نیز انشالله این همکاری درشرایطی بهتر تداوم داشته و موجب ساماندهی حجم بالای پرونده های بازنشستگان شود.

تدوین بسته آموزشی شامل چک لیست مستندات و مدارک برقراری، تشریح مستندات و نحوه محاسبات حقوق از طریق فرم جامع اکسل تعبیه شده توسط کارشناس مسئول فنی صندوق ، بررسی موضوع سوابق خدمت ، آیین نامه انتقال حق بیمه، پرداخت کسور ، قوانین ایثارگران وهمچنین جلسه پرسش و پاسخ کارشناسان از دیگر اقدامات اصولی و کاربردی بود که مورد توجه و استفاده کارشناسان اموراداری در کارگاه آموزشی یک روزه آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

در خاتمه جلسه از زحمات همکاران فنی صندوق در برقراری حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.