با حضور مدیران کانون‌های بازنشستگی برگزار شد؛

جلسه توجیهی و هم افزایی صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه ملت و کانون‌های بازنشستگی کشوری استان خوزستان

جلسه توجیهی و هم افزایی صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه ملت و اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی کشوری استان خوزستان در خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان؛ با عنایت به اینکه شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ برنده مناقصه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری شده است به همین منظور جلسه توجیهی و هم افزایی صندوق بازنسشتگی کشوری، بیمه ملت و اعضای هیأت مدیره کانون‎‌های بازنشستگی دستگاه‌های اجرایی استان که بازنشستگان متبوع آنان از بیمه تکمیلی ملت استفاده می‌نمایند، روز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در محل سالن اجتماعات خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن تشریح و تبیین قرارداد بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ افزود: صندوق بازنشستگی استان با ارسال ۴ بخشنامه به دستگاه‌های اجرایی سراسر استان و کانون‌های بازنشستگی و انتشار ۱۳ خبر در کانال‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی استان و همچنین ارسال فایل‌های مختلف لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت و لیست نمایندگی‌های بیمه ملت که متولی جمع‌آوری اسناد در سراسر استان می‌باشند، همگام با شرکت بیمه ملت و کانون‌های بازنشستگی ضمن اطلاع رسانی به موقع و به هنگام و رصد مستمر و روزانه فرایندها به لطف الهی تلاش نموده تا هیچ‌گونه خللی در ارائه خدمات به عزیزان بازنشسته به وجود نیاید.

در ادامه این جلسه “مهندس عقیلی” مدیر شرکت بیمه ملت استان ضمن معرفی بیمه ملت، به اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت ارائه خدمات مطلوب و به هنگام به بازنشستگان و موظفین صندوق اشاره نمود و افزود: خدمت به بازنشستگان عزیز یک فرصت برای بیمه ملت است به همین منظور در هفته‌های اخیر با بسیج نیرو‌ها و امکانات سعی شده است که رضایتمندی لازم در بین عزیزان بازنشسته ایجاد شود.

سپس هریک از اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی به طرح سوالات خود پرداختند که پاسخ لازم توسط مدیر صندوق استان، مدیر بیمه ملت و مسئول درمان شرکت مذکور به حاضرین ارائه شد.

در این نشست، کارگاه آموزشی سیستم رسا و اپ موبایلی بیمه ملت توسط کارشناسان شرکت بیمه ملت برای اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی برگزار تا از این طریق جزئیات جلسه و آموزش‌های داده شده به بازنشستگان متبوع هر یک از کانون‌ها منتقل گردد.

در پایان مقرر شد ۳ ضلع صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه ملت و کانون‌‌های بازنشستگی در ارتباطی مستمر، روزانه و با پیگیری ویژه نسبت به رفع مشکلات احتمالی در اسرع وقت اهتمام بورزند.