با حضور مسئولان ورزشی استان انجام شد؛

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی کمیته ورزشی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۳

دومین نشست کمیته ورزشی بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۳ در محل ساختمان مدیریت با حضور برخی از مسئولین هیات های ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی مدیریت استان کرمانشاه، «کاظم نجفی نیا» مدیر صندوق بازنشستگی استان در این نشست گفت: با توجه به استقبال بازنشستگان ورزشکار در ششمین دوره جشنواره ورزشی در سال ۱۴۰۳ استان کرمانشاه با ثبت نام ۴۱۳ نفر ۲۵۳ نفر مرد و ۱۶۰ نفر زن موفق به کسب رتبه سوم کشوری در تعداد شرکت کنندگان  شد.

وی افزود: در ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری قطعاً با برنامه ریزی و تلاش برای مشارکت حداکثری بازنشستگان استان، امیدوار به کسب عناوین قهرمانی کشور توسط ورزشکاران بازنشسته استان در این دوره خواهیم بود.

در ادامه نائب رئیس هیات ورزشهای بومی محلی و روستایی و رئیس هیات ورزشهای همگانی استان نیز  و هر یک از اعضای کمیته ورزشی استان با ارائه پیشنهادات خود جهت هر چه بهتر برگزار کردن ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان نظرات خود را عنوان کردند.

گفتنی است، ششمین جشنواره بازنشستگان در چهار بخش انفرادی، همگانی، بازیهای بومی محلی و بازی های فکری در رشته های زیر برگزار می گردد:

انفرادی:

۱-شطرنج
۲-تنیس روی میز
۳-دارت
۴-تیراندازی با تفنگ بادی
۵-شنا آزاد
۶-مینی گلف
۷-بهکاپ

بازیهای بومی محلی:

۱-هفت سنگ مهارتی
۲-کورن هول(پرتاب کیسه)

بازیهای فکری:

۱-اتللو
۲-اونو

همگانی:

۱- پتانک (پرتاب گوی فلزی)
۲- فوتبال دستی