با حضور روسای کانون ها و مدیر بیمه ملت استان؛

نشست هم اندیشی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری استان مازندران برگزار شد

«حبیبی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مازندران با روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان و رئیس بیمه ملت استان مازندران پیرامون بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استا مازندران، مدیر صندوق بازنشستگی استان مازندران در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از صبر و همکاری رؤسای کانون ها و بازنشستگان ارجمند در خصوص انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی، افزود: با تلاش های شبانه روزی شرکت بیمه گر، به زودی اکثر مراکز درمانی پر تقاضا، با بیمه ملت قرارداد خواهند بست.

در ادامه هر یک از روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان مازندران، مهمترین دغدغه ها و پیشنهادات خود را در خصوص قرارداد جدید بیمه تکمیلی بیان داشتند.

«بزرگمهر» رئیس بیمه ملت استان مازندران ضمن پاسخگویی به سئوالات مطرح شده، بیان کرد: انشاالله با تعامل و همکاری مستمر فی مابین صندوق بازنشستگی استان و رؤسای محترم کانون های بازنشستگان و بیمه ملت در قرارداد جدید صندوق بازنشستگی کشوری، پاسخگوی نیازهای بازنشستگان عزیز خواهیم بود.

گفتنی است، در این نشست رؤسای محترم کانون های آموزش و پرورش استان، فرمانداری، دانشگاه فنی امام محمد باقر (ع) حضور داشتند.

و در پایان این نشست، مقرر شد کارگاهی آموزشی با موضوع سیستم رسا و اپ موبایلی بیمه ملت توسط کارشناسان شرکت بیمه ملت برای اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی برگزار شده تا از این طریق جزئیات جلسه و آموزش‌های داده شده به جامعه هدف در هر یک از کانون‌ها منتقل شود.