با حضورمسئولین کانون‌های بازنشستگی برگزار شد؛

جلسه هم فکری و هم افزایی مدیریت صندوق بازنشستگی استان با روسای کانون های بازنشستگی استان کردستان

جلسه هم فکری و هم افزایی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، و روسای کانون‌های بازنشستگی استان کردستان درسالن جلسات خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان؛ با عنایت به اینکه شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ برنده مناقصه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری شده است به همین منظور جلسه هم فکری و هم افزایی صندوق بازنسشتگی با روسای کانون های بازنشستگی در خصوص بیمه ملت و برگزاری ششمین جشنواره ورزشی در محل سالن جلسات خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج برگزار شد.

‎‌ در این جلسه ابتدا “محمد احمدی” مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه و رحلت حضرت امام خمینی(ره) و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه؛ امام جمعه و استاندار و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد به تشریح و تبیین قرارداد بیمه تکمیلی و همچنین دستورالعمل ششمین جشنواره ورزشی  در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

وی گفت: با توجه به اینکه استان کردستان فاقد مدیریت شعب بیمه ملت است و بصورت نمایندگی فعال است، با پیگیریهای لازم مقرر گردیده است تا به زودی جلسه ای با حضور کلیه مسئولین کانون های بازنشستگی و نمایندگی های بیمه ملت و مدیر شعب غرب کشور شرکت بیمه مذکور در خصوص افزایش نمایندگی های پذیرش اسناد پزشکی و همچنین استقرار مدیریت شعب بیمه ملت در استان کردستان برگزار شود.

احمدی افزود: درضمن صندوق بازنشستگی استان با انتشار خبرهای متفاوت در کانال‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی استان و همچنین ارسال فایل‌های مختلف لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت و لیست نمایندگی‌های بیمه ملت که متولی جمع‌آوری اسناد در سراسر استان هستند، با همکاری کانون‌های بازنشستگی ضمن اطلاع رسانی به موقع و به هنگام و رصد مستمر و روزانه فرایندها به لطف الهی تلاش نموده تا هیچ‌گونه خللی در ارائه خدمات به عزیزان بازنشسته به وجود نیاید.

در ادامه این جلسه مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان در خصوص برگزاری ششمین جشنواره ورزشی و شرکت حداکثری بازنشستگان عزیز و نوزدهمین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سپس هریک از روسای کانون‌های بازنشستگی  سوالات خود را مطرح که پاسخ لازم توسط مدیر صندوق استان، به حاضرین ارائه شد.