با حضور کانون های بازنشستگی و مدیر بیمه ملت؛

جلسه بحث و بررسی جهت تسهیل ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه بحث و بررسی جهت تسهیل ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ با عنایت به اینکه شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ برنده مناقصه خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری شده است، به همین منظور جلسه ای برای بررسی مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان، روسای کانون های بازنشستگی و مسئولین بیمه ملت در ساختمان مدیریت استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه « محمد تقی جلیلی بهابادی» ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه و رحلت حضرت امام خمینی(ره) و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد به تشریح و تبیین قرارداد بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

وی افزود: با توجه به اینکه بازنشستگان بخش زیادی از عمر خود را با کار و تلاش در راه خدمت به جامعه گذرانده اند، ارائه خدمت به این عزیزان با رعایت کرامت و عزت بازنشستگان، تسریع در پرداخت هزینه ها از خواسته های این عزیزان است که امیدوارم بیمه ملت در ارائه مطلوب این خدمات به ایشان موفق باشد.

جلیلی بهابادی در ادامه به بعضی از درخواست های بازنشستگان از جمله حفظ احترام و تکریم بازنشستگان در شعب بیمه ملت ، استقرار پزشک در خانه های امید بازنشستگان، معرفی پزشک معتمد از طرف بیمه ملت برای بیماران خاص، ایجاد شعب و نمایندگی بیمه ملت در شهرستان های لنده، بهمئی، چرام، سی سخت و باشت، ایجاد شعبه های بیشتر اخذ اسناد پزشکی در سایر شهرستان ها، تسریع در ساز و کار پذیرش بیماران خاص و توسعه قرارداد با مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز تصویر برداری اشاره کرد.

در ادامه روسای کانون های بازنشستگان به تشریح خواسته ها و مشکلات بازنشستگان در خصوص بیمه تکمیلی پرداختند که مهم ترین خواسته های این عزیزان حفظ حرمت بازنشسته در شعب بیمه ملت، ایجاد دفتر مرکزی در استان ، تسریع در فرآیند پرداخت خسارت درمان و افزایش نیروی انسانی مستقر در دفاتر بیمه ملت بود.

در پایان «جلایریان» مدیر منطقه بیمه ملت گفت: ما و همکارانمان در بیمه ملت تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بازنشسته ها رضایت کامل داشته باشند.

وی افزود: در این مدت کارهایی جهت رفاه بیشتر بازنشستگان از جمله تسریع در دریافت و رسیدگی به درخواست ها بازنشستگان ،پرداخت غرامت و هزینه ها در کمترین زمان ،انعقاد قرارداد با مراکز درمانی را انجام داده ایم و به زودی تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

جلایریان همچنین برای افزایش مراکز جمع آوری اسناد پزشکی در سطح استان قول مساعد داد.

در پایان مقرر شد با تبادل اطلاعات بیماران خاص بین صندوق‌ بازنشستگی و بیمه ملت موضوع پذیرش بیماران خاص تسریع گردد.