با حضور کانون های بازنشستگی استان؛

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان در استان قم برگزار شد

نشست آشنایی، هم اندیشی و بحث و تبادل نظر درباره بیمه تکمیلی سالجاری بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قم، جلسه هم اندیشی پیرامون بیمه تکمیلی با حضور مدیر بیمه ملت، مدیر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و روسای کانونهای بازنشستگی در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان قم برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه صالح محمدی امین مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم با اشاره به وسعت، اهمیت و خطیر بودن موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت علت تأخیر در عقد قرارداد بیمه تکمیلی سالجاری، تلاش و اهتمام مسئولین صندوق برای تنظیم و انعقاد قراردادی بهتر و جامع تر از سالیان گذشته بوده است.

وی افزود: تغییر نحوه ارائه خدمات از صندوقی به سرانه ای نیز در همین راستا اتفاق افتاده که با این تغییر، امیدواریم رضایت بازنشستگان و گیرندگان خدمت بیش از پیش جلب و تأمین گردد.

محمدی امین با بیان این مطلب که بنا نیست الی یوم القیامه اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری معطل و متوقف بماند از کانون های بازنشستگی خواست که به طور مستمر از دستگاههای اجرایی و مبادی ذیربط پیگیر اجرای این ماده قانونی مهم و تأثیرگذار باشند تا مشکلات و دغدغه ناشی از بیمه تکمیلی بازنشستگان کاهش یابد.

در ادامه مدیر شرکت بیمه ملت ضمن بیان شمه و خلاصه ای از قرارداد سالجاری اظهارداشت: برای کاستن از تراکم و حجم اسناد دو ماه ابتدایی سالجاری، پرسنل این شرکت در روزهای تعطیل نیز به صورت فوق العاده و ویژه مشغول انجام وظیفه هستند.

عزیز زاده اظهار امیدواری کرد که به تدریج عقد قرارداد با مراکز درمانی در استان توسعه یافته و به ۲۰۰ مرکز نایل گردد.

روسای کانونهای بازنشستگی نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود درباره دوران همکاری با شرکت آتیه سازان و قرارداد جدید، مطالبی را در خصوص ضرورت ارتقاء تعهدات و خدمات بیمه تکمیلی، تأسیس نمایندگی های جدید و توزیع جغرافیایی متوازن تر شعب، حضور نماینده بیمه ملت در کانونها و خانه های امید جهت پذیرش اسناد، تکریم و احترام مراجعین و لزوم رعایت مدت و زمان بندی تعیین شده برای بررسی و پرداخت خسارات بیان فرمودند. آنان همچنین بر ضرورت و لزوم اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری تأکید و بر پیگیری و تعقیب موضوع به تبادل نظر پرداختند.

در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش های شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در دوران طولانی تقدیر و تکریم گردید.