با حضور مدیر استان خراسان جنوبی انجام شد؛

برگزاری جلسه با کانون‌های بازنشستگان خراسان جنوبی درخصوص بیمه ملت و ۲۵ ذی‌الحجه

نشست پرسش و پاسخ بیمه‌ تکمیلی درمان ملت و هم‌اندیشی درخصوص برگزاری مراسم سالروز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور رؤسای محترم کانون‌های بازنشستگان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی مدیریت استان خراسان جنوبی، این نشست در روز شنبه ۱۹ خردادماه با موضوع پرسش و پاسخ رؤسای محترم کانون‌های بازنشستگان استان و نماینده محترم شرکت بیمه ملت درخصوص بیمه تکمیلی درمان و هم‌اندیشی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۲۵ ذی‌الحجه، سالروز خانواده و تکریم بازنشستگان تشکیل شد.

در این جلسه که به میزبانی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برگزار شد، باقری‌نژاد مدیر استان خراسان جنوبی در ابتدا به موضوع برگزاری مراسم ۲۵ ذی‌الحجه پرداخت و مقرر شد کانون‌های بازنشستگی با ارتباط هرچه قوی‌تر با دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه‌های متنوعی را توسط دستگاه‌های اجرایی برای بازنشستگان محترم برگزار نمایند.

در ادامه رؤسای کانون‌ها پرسش‌ها و چالش‌های خود را از نماینده محترم شرکت بیمه ملت کد ۷۴۴۲ مستقر در بیرجند مطرح و پاسخ‌ها و چاره‌اندیشی‌های لازم توسط ایشان ارائه شد.

لازم به ذکر است که مهم ترین مصوبات این نشست به‌شرح ذیل است:

۱- مقرر گردید نماینده محترم بیمه ملت نسبت به پیگیری انعقاد قرارداد با بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فیزیوتراپی‌ها و… در اسرع وقت اقدام نمایند.

۲- مقرر گردید نماینده محترم بیمه ملت نسبت به نحوه تحویل اسناد درمانی بازنشستگان در شهرستان‌هایی که فاقد نمایندگی بیمه می‌باشند، اقدام لازم بعمل آورد.

۳- مقرر گردید نماینده محترم بیمه ملت به منظور جلوگیری از مراجعه مجدد بازنشستگان، نسبت به ثبت و ارائه رسید سیستمی در زمان تحویل اسناد اقدام نماید.

۴- با پیشنهاد کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بیرجند مقرر گردید در صورت امکان نماینده‌ای از شرکت بیمه در محل کانون به‌منظور تحویل اسناد درمانی و جلوگیری از ازدحام در نمایندگی بیمه، مستقر گردد.