اجرای قطعات اول و دوم کنار گذر شرق اصفهان تا پایان شهریور ۹۸

در نشست مشترک مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با استاندار اصفهان اجرای قطعات اول و دوم پروژه کنارگذر شرق اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
جمشید تقی زاده در نشست با عباس رضایی استاندار اصفهان که با حضور مدیران استان و نماینده اصفهان در مجلس، گفت: کانون های بازنشستگی محور گفتمان و تعامل صندوق بازنشستگی با دولت و مجلس هستند و می توانند با سازماندهی مناسب و ایجاد ادبیات مشترک، نقش ویژه ای در حل مسائل جامعه بازنشستگان کشوری ایفا کنند.
استاندار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با احداث پروژه کنارگذر شرق اصفهان به طول حدود ۹۳کیلومتر، اتصال ایمن آزادراهی بین آزاد راه نطنز و آزادراه اصفهان- شیراز برقرار می شود، اظهار داشت: اجرای قطعه سوم این پروژه به‌طول حدود ۳۳ کیلومتر با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های اصفهان و وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.
عباس رضایی افزود: مقرر شده است که قطعات اول و دوم این پروژه به‌طول حدود ۶۰ کیلومتر که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و صندوق بازنشستگی کشوری در حال ساخت است، تا پایان شهریورماه سال ۹۸ به بهره برداری برسد.
جمشید تقی زاده و هیات همراه همچنین از خط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بازدید کردند.
تقی زاده نیز با بیان اینکه شایسته سالاری در شرکت ها اهمیت فراوانی دارد، تاکید کرد: هم افزایی بین شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی یکی از راه های عبور از مشکلات اقتصادی است.
پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت پگاه اصفهان، معاونین و کارشناسان این شرکت مسائل تخصصی حوزه خود را با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در میان گذاشتند. پس از این نشست، تقی زاده از خط تولید پگاه اصفهان بازدید کرد.