به منظور نظارت بر عملکرد و چگونگی نحوه خدمت رسانی بیمه ملت

بازدید مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی از دومین نمایندگی بیمه ملت اراک

به منظور نظارت بر عملکرد و نحوه خدمت رسانی بیمه ملت ، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی بصورت سرزده از دومین نمایندگی بیمه ملت در شهر اراک بازدید نمود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی با حضور سرزده در شعبه بیمه ملت اراک از نزدیک در جریان مشکلات شعبه بیمه ملت و بازنشستگان قرار گرفت.

در این بازدید حسامی ضمن گفتگو با مدیر شعبه بیمه ملت از نحوه دریافت مدارک و مراحل پرداخت هزینه آن به بازنشستگان مطلع گردید.

سپس با تعدادی از بازنشستگان گرامی که به این شعبه مراجعه نموده بودند به گفتگو پرداخت و از نزدیک با مشکلات این عزیزان در حوزه بیمه تکمیلی درمان قرار گرفت .

میزان رضایت از نحوه پاسخگویی پرسنل شعبه مد نظر ، زمان پرداخت اسناد سال جاری و تسویه حساب اسناد درمانی سال گذشته بازنشستگان ، چگونگی ارائه خدمات به صورت آنلاین از جمله مواردی بود که در این دیدار از سوی بازنشستگان مطرح گردید.

لازم به ذکر است در حال حاضر استان مرکزی در شهر اراک دارای دو نمایندگی فعال جهت دریافت اسناد خسارت متفرقه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری می باشد .

۱- بلوار قدس ، مصطفی خمینی ریال مجتمع آسمان ، بلوک ۶ ، ط ۳ واحد ۸۵

۲- میدان سرداران ، شیخ فضل اله نوری، ک آقامیر ، قبل از پارک شهر ، پ ۲۳