با هدف بررسی قرارداد جدید بیمه تکمیلی؛

جلسه هم اندیشی و هم افزایی صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه ملت و رؤسای کانون های بازنشستگی استان قزوین برگزار شد

جلسه هم اندیشی و هم افزایی صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه ملت و رؤسای کانون های بازنشستگی استان قزوین برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قزوین، جلسه ای بین بیمه ملت و رؤسای کانون های بازنشستگی در محل مدیریت استان برگزار شد.

“صالح سعادتی” مدیر صندوق بازنشستگی استان قزوین در این نشست، ابتدا ضمن خوش آمدگویی خدمت رؤسای کانون های بازنشستگی و “مهندس اصغری “مدیر شرکت بیمه ملت به تشریح و تبیین قرارداد بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود:صندوق بازنشستگی استان با ارسال بخشنامه هایی به کانون های بازنشستگی و انتشار اخبار در کانال های خبری و شبکه های اجتماعی استان و همچنین ارسال فایل های مختلف لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت به کانون های بازنشستگی ضمن اطلاع رسانی به موقع به لطف الهی تلاش نموده تا هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به عزیزان بازنشسته به وجود نیاید.

در ادامه این جلسه مهندس اصغری مدیر شرکت بیمه ملت استان نیز ضمن معرفی بیمه ملت، به اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ارائه خدمات مطلوب و به هنگام به بازنشستگان و موظفین صندوق اشاره کرد.

وی قراردادبیمه ملت با صندوق بازنشستگی کشوری را به فال نیک گرفت و گفت: به همین منظور در هفته های اخیر با بسیج نیروها و امکانات سعی شده است که رضایتمندی لازم در بین عزیزان بازنشسته ایجاد شود.

سپس هر یک از اعضای هیئات مدیره و اعضای کانون های بازنشستگی استان به طرح سؤالات و پیشنهادات خود پرداختند که پاسخ لازم توسط مدیر بیمه ملت به حاضرین ارائه شد.