مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس خبر داد:

رتبه نخست بانوی بازنشسته در مسابقات ماراتن دبی ۲۰۱۹

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس گفت: فخرالسادات دادرس از بازنشستگان این صندوق موفق شد در مسابقات بین المللی دو ماراتن دبی در رده سنی ۷۰ سال ،مقام نخست را از آن خود کند. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علیمراد شیری با اعلام این خبر اظهار داشت: خانم فخرالسادات دادرس بازنشسته فرهیخه و ورزشکار مدیریت صندوق بازنشستگی استان فارس با ۷۱ سال سن هستند که با حضور در رقابت های دو ماراتن دبی ۲۰۱۹ که ۵ بهمن ماه امسال مصادف با ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد، موفقیت خیره کننده و قابل توجهی کسب کردند. 
وی افزود: خانم دادرس با حضور در مسابقات دو مارتن ۱۰ کیلومتر که در کشور امارات (دبی) برگزار شد، در بین صدها شرکت کننده در رده های سنی مختلف از ۱۸۰ کشور جهان با رکورد ۵۸ دقیقه و ۵۶ ثانیه موفق به کسب مقام اول (قهرمانی) در رده سنی ۷۰ سال به بالا شد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در این کشور به اهتزار درآورد. 
شیری با اعلام تبریک صندوق بازنشستگی استان فارس به این بازنشسته ورزشکار گفت: تندرستی، شادابی و پویایی در دوران بازنشستگی از جمله اهداف مهم صندوق بازنشستگی کشوری است که بازنشستگانی چون خانم دادرس نماد این ویژگی ها هستند.