به منظور خدمات رسانی مناسب انجام شد؛

نشست هم اندیشی مدیرصندوق بازنشستگی و رؤسای کانون های بازنشستگی استان کرمانشاه با بیمه ملت برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی و رؤسای کانون های بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه با مدیر بیمه ملت در راستای اجرای هر چه بهتر خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه، « کاظم نجفی نیا » مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان در ابتدای این دیدار گفت: با توجه به نیاز ضروری بازنشستگان استان برای دسترسی به مراکز درمانی، خواستار تسریع در انعقاد قرارداد با مراکز درمانی استان و اطلاع رسانی آن به ذینفعان شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف اول ما ایجاد رضایت قشر بازنشسته است و انتظار می رود بیمه ملت با انعقاد قرارداد با کلیه مراکز درمانی و نیز تکریم هرچه بیشتر این عزیزان این رضایت را بدست آورد.

نجفی نیا از مدیر بیمه ملت خواستار همکاری همه جانبه با کانونهای بازنشستگی استان و شهرستانها شد.

در ادامه احمدی مدیر بیمه ملت استان نیز گفت: خدمت به بازنشستگان مایه مباهات و افتخار بیمه ملت است و با تلاش و کوشش در جهت ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان تمام سعی و کوشش خود را می کنیم.

وی ضمن تشریح اقدامات و ظرفیت‌های فیزیکی و الکترونیکی شرکت بیمه ملت افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت مطلوب به عزیزان بازنشسته در دست اقدام است.

مدیر بیمه ملت با اعلام این نکته که مراکز دریافت خسارت در کلیه شهرستانهای استان راه اندازی گردیده است افزود: در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ مرکز درمانی در استان قرارداد منعقد شده و همچنان نیز پیگیر عقد قرارداد با سایر مراکز درمانی خصوصی و عمومی غیردولتی و نیز مراکز دولتی هستیم که در این خصوص اطلاع‌رسانی های لازم انجام خواهد شد.

احمدی یادآور شد که مهلت پذیرش اسناد درمانی مربوط به دو ماهه اول سال تا پایان خردادماه تمدید شده و بیمه شدگان می توانند جهت ارائه اسناد درمانی خود به مراکز دریافت خسارت بیمه ملت مراجعه نمایند.

سپس هر یک از روسای کانون های بازنشستگی استان به طرح سؤالات و پیشنهادات خود پرداختند که پاسخ لازم توسط مدیر بیمه ملت به حاضرین ارائه شد.