با نزدیک شدن به ایام ذی الحجه انجام شد؛

نهمین همایش سفیران آفتاب برای تکریم از بازنشستگان آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی

نهمین همایش سفیران آفتاب به مناسبت فرارسیدن ماه ذی الحجه و روز تکریم خانواده و بازنشستگان، در اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، همایش بزرگ بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مناسب نزدیک شدن به ۲۵ ذی الحجه و روز «خانواده و تکریم بازنشستگان»، با حضور معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری، مدیر صندوق بازنشستگی استان و مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مقامات استانی، به همت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان رضوی در اردوگاه فرهنگی ثامن الحجج (ع) مشهد برگزار شد.

در این همایش که بیش از ۵۰۰ نفر از بازنشستگان حوزه تعلیم و تربیت شرکت داشتند؛ «عفت بیگم حسینی» در خصوص اقدامات مهم صندوق بازنشستگی توضیحاتی ارائه داد.

اصلاح احکام رتبه بندی بازنشستگان سنوات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آموزش و پرورش و پرداخت معوقات مربوطه، پرداخت حدود ۳۷۰۰ فقره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، افزایش ۱۴۰ درصدی وام ضروری بازنشستگان کشوری، اجرای بیمه تکمیلی و درمان بازنشستگان به صورت سرانه و پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ و سایر موارد از جمله مواردی بود که مدیر صندوق بازنشستگی استان درباره آن ها توضیح داد.

در انتهای همایش از بازنشستگان نخبه و نمونه استان با اهداء هدایایی تجلیل و قدردانی شد.