همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد؛

افتتاح همزمان ۳ شعبه و رونمایی از ۴۰ محصول کفش ملی

مراسم افتتاح همزمان سه شعبه کفش ملی در اسلامشهر ، شهرکرد و نجف آباد به همراه رونمایی از جدیدترین محصولات کفش ملی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی، مراسم افتتاح همزمان سه شعبه کفش ملی در اسلامشهر، شهرکرد و نجف آباد به همراه رونمایی از جدیدترین محصولات کفش ملی، همزمان با ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه با حضور فرماندار، شهردار، رییس شورای شهرستان، رییس جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر و مدیران و کارکنان گروه صنعتی ملی در فروشگاه اسلامشهر برگزار شد. همچنین در این مراسم با برقراری ارتباط زنده و برگزاری وبینار افتتاح مجازی دو شعبه دیگر کفش ملی نیز صورت گرفت.
افتتاح سه شعبه همزمان کفش ملی در راستای تحقق هدفگذاری گسترش شبکه فروش است
در این مراسم، نادر صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ملی ضمن گرامیداشت تقارن ایام شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه این همزمانی را نشانی از ریشه دار بودن انقلاب اسلامی ایران در باورهای دینی مردم ایران دانست.
وی با اشاره به اینکه در ایام مبارک دهه فجر تمام دستگاههای اجرایی و بنگاههای اقتصادی وابسته، عملکرد خود را در منظر و مرایای مردم قرار می دهند، گفت: این حرکت سنت حسنه و نیکویی است که در واقع دستاوردهای انقلاب شکوهنمد اسلامی را هر ساله در معرض دید مردم قرار می دهد و به مردم نشان می دهد در فضای کسب و کار کشور چه قدمهایی برداشته شده است.
اولین هدفگذاری در گروه صنعتی ملی خارج کردن شرکت از زیان بود
مدیر عامل گروه صنعتی ملی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح همزمان سه شعبه کفش ملی در اسلامشهر، نجف آباد و شهرکرد هستیم، گفت: همکاران من در گروه صنعتی ملی و کفش ملی هدفگذاری هایی را برای سال ۹۷ داشته اند که خوشبختانه به بسیاری از آنها دست یافته ایم.
وی در این باره توضیح داد: اولین هدفگذاری ما خارج کردن شرکت از زیان بود که بحمدالله محقق شد و خوشبختانه به دومین هدف یعنی افزایش فروش نیز دست یافتیم.
صادقی با اشاره به استقرار بنری در فروشگاه که عملکرد نه ماهه گروه صنعتی ملی در سال ۹۷ را با مدت مشابه سال قبل قیاس می کرد، گفت: اطلاعاتی که ملاحظه می کنید نشان دهنده سعی و تلاش همکاران من در گروه صنعتی ملی است که به صورت بسیار خلاصه در اینجا ثبت شده و نشاندهنده رشد ۳۰ درصدی فروش در نه ماهه سال جاری است.
وی همچنین از رشد ۲۴۰ درصدی سود عملیاتی گفت و تاکید کرد: این آمار بدان معناست که ما از زیان ۹ میلیارد تومانی سال قبل در نه ماه به سود سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی رسیده ایم.
صادقی با بیان اینکه سود و زیان خالص گروه صنعتی ملی نیز رشد ۱۵۳ درصدی داشته است، افزود: از آنجایی که سهام گروه صنعتی ملی در بورس معامله می شود، مفتخرم این را هم اعلام کنم که هر سهم گروه صنعتی ملی ۲۳۷ درصد رشد در نه ماهه امسال در مقایسه با سال قبل داشته است.
نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی تاکید کرد: همه این اتفاقات شرکت را در وضعیتی قرار داده است که با افتخار و سربلندی می توانیم ادعا کنیم که این مسیر را با تلاش مضاعف ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی ملی برای مدت زمان باقیمانده تا پایان سال جاری هدفگذاری های دیگری هم دارد گفت: یکی از این هدفگذاری ها که امروز شاهد اجرای بخشی از آن هستیم این است که در کنار افزایش راندمان فروشگاههایی که دچار زیان شده بودند و امروز دیگر از زیان خارج شده اند ، گسترش شبکه فروش را نیز مد نظر قرار دادیم و سه فروشگاهی که امروز افتتاح می شود در راستای همین هدفگذاری است.
همکاری با بنگاه های زیر مجموعه وزارت رفاه را در راستای ایجاد هم افزایی مضاعف در دستور کار داریم
صادقی با بیان اینکه هدفگذاری مهم دیگر همکاران من هم افزایی در مجموعه بنگاههای اقتصادی زیر مجموعه وزارت رفاه و به ویژه صندوق بازنشستگی کشوری است، گفت: اثر بخشی به معنای انجام درست کار و کارایی نیز به معنای انجام درست کار با کمترین هزینه است که منجر به ایجاد هم افزایی می شود؛ این حرکت درون یک بنگاه اگر در راستای همکاری با سایر بنگاههای اقتصادی باشد نتیجه مضاعفی خواهد داشت.
مدیر عامل گروه صنعتی ملی با اشاره به اینکه گروه صنعتی ملی در صدد ایجاد این هم افزایی مضاعف است، گفت: به دنبال به وجود آوردن فضایی هستیم که تمام شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری و فراتر از آن وزارت رفاه که مجموعه بسیار بزرگی را تشکیل می دهد بتوانند از محصولات کفش ملی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه اکنون خوشبختانه بسیاری از واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی و زیر مجموعه از محصولات کفش ملی استفاده می کنند گفت: این دایره را به جد گسترش خواهیم داد چرا که معتقدیم ظرفیت فروش فروشگاهی محدوده مشخصی دارد و تا حدی می توان آن را افزایش داد اما در فروش عمده که به صورت فروش سازمانی است پتانسیل بسیار بالایی وجود دارد که حتی می تواند به افزایش تولید کفش در کشور منجر شود.
صادقی در این باره توضیح داد: به دلیل آنکه کفش ملی با ۱۷۰ تولید کننده در قرارداد است به هر میزان این مجموعه افزایش فروش داشته باشد با نسبتی مستقیم تولید صنعتگران داخلی افزایش یافته است و این بهترین مسیر برای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است که مقام معظم رهبری امسال را تحت این عنوان مزین کرده است.