به میزبانی استان اصفهان؛

نشست هم‌اندیشی مدیران مناطق مرکز صندوق بازنشستگی کشوری پیرامون بیمه تکمیلی درمان برگزار شد

نشست هم اندیشی اداره کل خدمات رفاهی صندوق، مدیران صندوق بازنشستگی استان های همجوار و رؤسای کانون های بازنشستگان کشوری استان ها با مسئولین کشوری شرکت بیمه ملت در راستای اجرای هر چه بهتر خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان اصفهان، این نشست با حضور مسئولین اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی، مدیران صندوق بازنشستگی استان های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، قم ، یزد، رؤسای کانون های باززنشستگی استانها و مسئولین شرکت بیمه ملت به میزبانی مدیریت صندوق بازنشستگی اصفهان برگزار گردید.

«علیرضا غفراللهی» مدیر صندوق بازنشستگی اصفهان ضمن قدردانی از اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص برگزاری جلسات مختلف برای رفع مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان عزیز تحت پوشش، بر تداوم این جلسات تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع هزینه های درمان و افزایش مراکز طرف قرارداد بیمه ملت، عنوان کرد: تغییر شرکت بیمه گر با افزایش مراجعات همراه شده و برهمین اساس، امیدواریم با همکاری بیمه ملت و اطلاع رسانی موثر به بازنشستگان عزیز، مشکلات و نواقص موجود برطرف شود.

در ادامه این نشست، «مرضیه قائدی» رئیس اداره درمان صندوق بازنشستگی کشوری گزارشی از فعالیتهای انجام شده برای انعقاد قرارداد، نرم افزارهای اجرایی ، فعال شدن سامانه های حذف و اضافه بیمه شدگان، جلسات برگزار شده درخصوص نحوه کارشناسی و ارزیابی اسناد و قرارداد مراکز درمانی ارائه کرد.

سپس مدیران استانی و رؤسای کانون های هر استان ضمن معرفی خود و تشریح اقدامات انجام شده تاکنون، به بیان مواردی در اجرای قرارداد جدید پرداختند و از مسئولین شرکت بیمه ملت خواستند تا شرایطی فراهم شود که بازنشستگان در دورترین نقاط استان ها نیز بتوانند با افزایش نمایندگی های شرکت بیمه گر و مراکز درمانی طرف قرارداد دولتی، خصوصی و پاراکلینیک به سهولت از خدمات بیمه تکمیلی درمان بهره مند شوند.

در پایان قاسم پور رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری شرکت بیمه ملت با صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه خدمات به بازنشستگان عزیز، ابهامات و موارد مطرح شده در این نشست را پاسخ داد.

همچنین مقرر شد، پرداخت هزینه های درمان، افزایش شعب و نمایندگی ها و مراکز درمانی طرف قرارداد از سوی بیمه ملت پیگیری شود.