با حضور روسای کانون‌های بازنشستگی کردستان؛

نخستین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مدیریت استان کردستان برای بیمه تکمیلی درمان برگزار شد

نخستین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مدیریت استان کردستان برای بیمه تکمیلی درمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کردستان، اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با روسای کانون های بازنشستگی، با حضور مدیر شعب بیمه ملت غرب کشور و نمایندگان بیمه ملت سطح استان در خصوص چگونگی اجرای قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان که از ابتدای سال جاری توسط بیمه ملت اجرایی شده است در محل سالن آمفی تئاتر خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج برگزار شد.

«محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان در ابتدای این جلسه به تشریح و تبیین قرارداد بیمه تکمیلی پرداخت و یادآور شد: به منظور تکریم بازنشستگان، استقرار سرپرستی شعب بیمه ملت در استان ضروری و لازم است.

وی همچنین بر افزایش مراکز طرف قرارداد و ایجاد نمایندگی های پذیرش اسناد پزشکی در شهرستان های فاقد نمایندگی در استان تاکید کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان گفت: بازنشستگان عزیز می‌توانند جهت دریافت لیست نمایندگان منتخب و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق کشوری به لینک زیر مراجعه نمایند. https://darman.mellatyar.app/home/damages

در ادامه «همایون جنتی» رئیس مجمع کانون های بازنشستگی استان و «سیروس فاتحی» رئیس کانون دانشگاه علوم پزشکی استان به نمایندگی از طرف کانون های بازنشستگی استان مسائل و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

سرانه ای بودن قرارداد بیمه درمان بازنشستگان با بیمه ملت، پرداخت به موقع هزینه های درمانی بازنشستگان، استقرار پزشک معتمد جهت تایید اسناد پزشکی بیماران خاص، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی دولتی و خصوصی، دسترسی آسان به نمایندگی های بیمه ملت سطح استان، تجهیزات و امکانات در خور شان برای بازنشستگان، استفاده از کارشناسان خبره حوزه درمان و افزایش تعهدات از جمله مواردی بود که توسط روسای کانون های بازنشستگی مطرح شد.

نمایندگان کانون های بازنشستگی در این نشست، ابراز امیدواری کردند که شرکت بیمه ملت بتواند نسبت به قراردادهای قبلی، کمبودها و مشکلات را برطرف کرده و رضایت بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان را فراهم نماید.

مدیر امور شعب بیمه ملت غرب کشور نیز ضمن ابراز خرسندی و به فال نیک گرفتن خدمت رسانی به قشر عزیز بازنشستگان، ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعامل میان مدیریت صندوق بازنشستگی استان و کانون های بازنشستگی و نمایندگان بیمه ملت، مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و هرچه سریعتر برطرف گردد تا هدف مشترک همه طرفیت قرارداد که همان رضایت جامعه عزیز بازنشستگان است، حاصل گردد.

در خاتمه حاضرین در جلسه در خصوص مسائل و مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.