باهدف تسهیل فرآیند صدور احکام بازنشستگی؛

نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی لرستان و مدیران آموزش و پرورش استان برگزار شد

نشست هم اندیشی صدور احکام بازنشستگان سال ۱۴۰۳ دستگاه آموزش و پرورش استان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ با حضور «مسلم سراهنگ» سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان و آقای عبدی معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل آموزش و پروش لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان؛ این نشست روز دوشنبه ۲۱خردادماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ با حضور مسلم سراهنگ سرپرست مدیریت و آقایان محمد رسول سالاری کارشناس فنی و مسلم اسدی کارشناس امور مالی مدیریت و آقای عبدی معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و کلیه روسای امور اداری شهرستانها و مناطق استان لرستان برگزار شد.

سراهنگ در این جلسه که در محل خانه معلم خرم آباد و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را تبادل اطلاعات برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به بازنشستگان و سرعت بخشیدن به موضوع بررسی و صدور احکام بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

وی افزود: سیاست صندوق بازنشستگی کشوری همواره استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود و تکیه بر دانش روز جهت سرعت بخشیدن به امر خدمت رسانی به بازنشستگان و شاغلین محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.

در ادامه، معاون توسعه منابع  و مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، ضمن قدردانی از حضور سرپرست و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری استان در این جلسه، موانع و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان را برشمرد.

در پایان آقای سالاری به سوالات حوزه فنی و آقای اسدی به سوالات حوزه درآمد و هزینه افراد حاضر در جلسه پاسخ دادند.