حضور پرشور مدیرعامل، مدیران و کارکنان و بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ ها و شرکت های تابعه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن و در بازدید از غرفه و ایستگاه های پنجگانه خدمت رسان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شور و نشاط انقلابی در این راهپیمایی موج می زند که نشان از زنده بودن و استحکام انقلاب اسلامی در نسل های مختلف کشور است.
وی گفت: صندوق بازنشستگی، هلدینگ ها و شرکت های تابعه به همراه بازنشستگان، فرزندان و نوه های این عزیز تلاش کرد تا با تمام توان به ایجاد فضای شور و نشاط و همچنین اطلاع رسانی در جریان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن کمک کند.
تقی زاده تصریح کرد: هدف این صندوق نشان دادن جلوه های همبستگی و ارتباط نسل اول و چهارم انقلاب اسلامی یعنی بازنشستگان فرهیخته که ۳۰ سال از بهترین سال های عمر را در راه خدمت به اعتلا و آبادانی کشور سپری کردند و هچنین نوه های این عزیزان که آینده کشور در دست پرتوان آنها خواهد بود، است.
وی تاکید کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و در آستانه طلوع دهه پنجم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی در بسیاری از عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی هستیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: رشد، بلوغ و بالندگی این انقلاب چشم دشمنان و معاندان داخلی و خارجی را چنان خیره کرده که هر روز به دنبال راهی برای به شکست کشاندن راه و آرمان مردم ایران اسلامی هستند اما به لطف همدلی و همراهی مردم و مسئولان کشور این نیرنگ ها و دشمنی های پنهان و آشکار به نتیجه نخواهد رسید.
گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری صبح تا ظهر امروز (دوشنبه) در مسیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اقدام به برپایی غرفه و ۵ ایستگاه خدمت رسان از جمله ایستگاه سلامت، تغذیه سالم، گردشگری و تورهای بازنشستگی، حمایت از تولید ملی، اطلاع رسانی و مشاوره کرد که مورد استقبال شرکت کنندگان در راهپیمایی به ویژهدبازنشستگان و خانواده این عزیزان قرار گرفت.