با حضور کانون های بازنشستگی استان صورت گرفت؛

جلسه هم‌اندیشی سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان با مدیر بیمه ملت منطقه غرب کشور

نشست هم اندیشی بیمه ملت با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان و مدیر بیمه ملت منطقه غرب کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان، این نشست روز یکشنبه ۲۷خردادماه با حضور «مسلم سراهنگ» سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان و «ایوب احمدی» مدیر منطقه غرب بیمه ملت و کلیه روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که به میزبانی مدیریت صندوق بازنشستگی و در محل مدیریت استان برگزار شد؛ سراهنگ نکاتی در مورد عدم قرارداد مراکز درمانی با بیمه ملت، عدم حضور نمایندگی بیمه ملت در استان لرستان و لزوم پذیرش الکترونیکی اسناد در سایت بیمه ملت، بیان کرد.
وی خواستار افزایش شعب بیمه ملت استان به منظور بهبود کیفیت و سرعت بخشیدن در امر پذیرش و ثبت اسناد درمانی بازنشستگان و موظفین محترم صندوق بازنشستگی کشوری، در شهر خرم آباد و شهرستان های استان لرستان شد.
سراهنگ در پایان صحبت های خود از بیمه ملت خواست تا هرچه سریعتر نسبت به عقد قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی و مراکز درمانی مهم  و معتبر استان  اقدام کند.
پس از صبحت های سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان، تعدادی از روسای کانون های بازنشستگی، در خصوص سقف تعهدات قرارداد ۱۴۰۳ مراکز درمانی طرف قرارداد، پرداخت به موقع حواله های بیمه تکمیلی و غیره سوالاتی مطرح کردند.
در پایان جلسه نیز مدیر منطقه غرب بیمه ملت، ضمن پاسخ به تمامی سوالات مطرح شده اعلام کرد: بمنظور تسهیل در امر پرداخت خسارت بیمه تکمیلی، دفتر نمایندگی تحت عنوان شعبه ای از سرپرستی غرب کشور در استان لرستان در نیمه نخست  امسال افتتاح شود.
احمدی افزود: ظرف مدت ۲۰ روز از بارگذاری مدارک در سامانه رسا، مبلغ خسارت به حساب بازنشستگان و موظفین صندوق واریز خواهد شد.
گفتنی است که پس از بررسی ها و جمع بندی نظرات، دو مصوبه شامل « آموزش استفاده از اپلیکیشن بیمه ملت ، توسط نمایندگی های بیمه ملت استان لرستان به بازنشستگان» و «افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد تا آخر تیر ماه ۱۴۰۳ به تعداد ۱۷۰ مرکز» جهت پیگیری به تصویب رسید.