رتبه برتر وزارت تعاون در نمایشگاه چهل سال دستاوردهای انقلاب اسلامی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه چهل سال دستاوردهای انقلاب اسلامی رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مراسم اختتامیه نمایشگاه چهل سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد که این وزارتخانه عنوان رتبه برتر این نمایشگاه را از آن خود کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه، که از دهم تا ۲۲ بهمن برپا بود، تمام دستگاهها ، سازمانها و نهادهای دولتی و نظامی حضور داشتند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رتبه برتر، لوح تقدیر این نمایشگاه را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است ، غرفه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حمایت های جدی “محمد شریعتمداری” ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با همت معاونت فرهنگی ، اجتماعی و همکاری معاونت های تعاون، روابط کار، رفاه اجتماعی ، توسعه مدیریت و منابع و امور مجلس، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی و امید، بانک رفاه و بانک توسعه تعاون ، موسسه کار و تامین اجتماعی و نیز سازمان بهزیستی برپا شد و دستاوردهای وزارتخانه و سازمان های تابعه برای عموم مردم به نمایش گذاشته شد.
همچنین حضور فعال تمام دستگاهها باعث شد که حدود نیم میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید کرده و غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه آن توانستند دستاوردهای خود را به بهترین شکل، به نمایش بگذارد.

گفتنی است، استفاده از بنرهای اطلاع رسانی، عرضه کتاب، سی دی و بروشورهای آموزشی به همراه صفحات اینفوگرافی، بخشی از فعالیت غرفه وزارتخانه و سازمان های تابعه از جمله صندوق بازنشستگی کشوری در این نمایشگاه بود.