باهدف بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه انجام شد؛

بازدید معاون سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه کرمان

معاون سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه کـرمان بازدید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، «مصطفی فروتن» معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارگران شرکت پگاه کرمان و مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه، به مسئولیت برند پگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه اشاره و ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری و همفکری تمامی مدیران، شرایط رفاهی مناسب برای پرسنل تلاشگر صنایع شیر ایران فراهم نمود.

در این دیدار، «امین معصوم پور» عضو هیئت مدیره شرکت شیرپگاه کرمان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده شرکت پگاه کرمان در راستای مصوبات و طرح های این شرکت از جمله راه اندازی و توسعه خطوط تولید خبر داد.

وی ضمن قدردانی از حضور معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران در پگاه کرمان، خواستار توجه ویژه و حمایت مدیران از این شرکت با توجه به توانایی و پتانسیل رشد و توسعه این مجموعه شد.

بازدید از خطوط تولید ، دیدار با پرسنل این شرکت ، فروشگاه های سلامت پگاه کرمان و خط تولید شرکت آلومینیوم هزار از دیگر برنامه های معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان کرمان بود.