جهت مشارکت حداکثری در رویداد ملی؛

پیام مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان برای حضور گسترده در انتخابات

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان از کلیه مردم شهید پرور استان خوزستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان؛ “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان از کلیه مردم شهید پرور استان خوزستان، همکاران و به ویژه آحاد بازنشستگان معزز کشوری و خانواده محترم ایشان جهت مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت نمود. متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که فرصتی را برای هموطنان ایجاد نموده تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.
ملت شریف ایران با حضور پر شور و معنادار خود در تشییع شهدای خدمت در مقابل این واقعه تلخ حماسه آفریدند و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ان‌شاءالله حضور پر شور آحاد ملّت در انتخابات هشتم تیر نیز مکمل حماسه بدرقه شهیدان پرواز اردیبهشت می‌شود.
اینجانب بدینوسیله به نوبه خود از کلیه هم استانی های عزیز، همکاران و بویژه آحاد بازنشستگان معزز کشوری و خانواده محترم ایشان دعوت نموده تا در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و رئیس جمهور اصلح خود را انتخاب نمایند.

آرش رشادتمند
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان