سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان ۶ رشته ای شد

نشست مدیرکل بازنشستگی استان تهران با اعضاء هیأت مدیره کانون های بازنشستگان استان تهران برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی استان تهران، شبر زارعین مدیرکل بازنشستگی استان تهران در نشست با هیات مدیره کانون های استان تهران با اشاره به مسائل مربوط به بازنشستگان این استان، در خصوص نحوه تعامل اداره کل استان تهران با کانون های بازنشستگی و همچنین دستورالعمل برگزاری سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری گفت: این مسابقات در شش رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا کرال سینه و قورباغه و دو نیمه استقامت ۱۵۰۰متر در دو بخش خانم ها و آقایان از اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی همچنین خواستار همکاری کانون های بازنشستگی استان در این زمینه و تشویق بازنشستگان برای شرکت در سومین جشنواره ورزشی شد. 

زارعین یادآور شد: ثبت نام بازنشستگان متقاضی شرکت کننده در مسابقات ورزشی از ۲۷ بهمن تا ۲۷ اسفندماه ۹۸ از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی WWW.CSPF.IR انجام می شود.

در ابتدای این نشست فرامرز مقدم رئیس هیأت مدیره کانون های بازنشستگان استان تهران گزارشی از عملکرد کانون های استان تهران ارائه کرد و سپس سایر اعضاء در خصوص موضوعات مربوط به بازنشستگان استان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند. 

در این نشست آقایان قائدی(معاون مدیرکل)، میرزائی (نماینده اداره کل در امور جشنواره ورزشی)، نعمتی (مسئول روابط عمومی) از اداره کل استان تهران حضور داشتند.